ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    תאונות דרכים בקרב צעירים

    משרד עורך הדין דוד גולן מייצג מגוון רחב של לקוחות בעבירות כגון תאונות דרכים בקרב צעירים.

    בכבישי ישראל הולכת ומחמירה תופעת תאונת הדרכים בקרב נהגים צעירים. קיימות לכך מגוון סיבות כגון חוסר ניסיון, נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה בשכרות. לרוב מדובר על שילוב של הדברים. קיימים מספר דרכים שבעזרתן החליטה המדינה להילחם ולמגר את התופעה.

    מה נכון לגבי תאונת דרכים בקרב צעירים

    כ-4500 נהגים צעירים מעורבים מדי שנה בתאונות דרכים והן הגורם המוביל לנכויות ולמוות בקרב בני נוער.

    על פי נתוני משטרת ישראל, הסיבות העיקריות לתאונת דרכים קטלניות הן אי ציות לרמזור, סטייה מנתיב, עקיפה על פס לבן, אי שמירת מרחק, העדר מתן זכות קדימה ומהירות מופרזת. בקרב צעירים, לחץ חברתי מוכר כגורם מספר אחד לתאונות דרכים.

    לצורך מיגור תופעת תאונות הדרכים בקרב צעירים החליטה המדינה להוציא מספר חוקים:

    נסיעה עם מלווה – חובה למשך 3 חודשים. בכך ניתן לנהג החדש להיות זמן נוסף בליווי אדם בעל ניסיון היכול להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות במהלך הנהיגה.

    החמרת ענישה – הענישה של נהג צעיר על עבירות תנועה חמורה יותר מנהג ותיק. ההיגיון העומד מאחורי ההחלטה הזאת היא היכולת של נהג ותיק להוכיח עבר נקי מעבירות תנועה, מה שנהג חדש לא יכול לטעון. למשל, על פי סקרים, מרבית הנהגים הצעירים מקפידים לא לשתות ולנהוג, אך כ-36% הודו כי נהגו לאחר ששתו. ענישה מחמירה אמורה להרתיע נהגים חדשים מנהיגה בגילופין.

    הגבלת נוסעים – נהג חדש יכול לקחת ברכבו מקסימום של שני נוסעים נוספים ובתנאי שישב לידו מלווה. ההיגיון העומד מאחורי תקנה זו היא שאם תיגרם תאונת דרכים על ידי הנהג, יפגעו מקסימום עוד שני אנשים יחד איתו.

    את מי ניתן לשכור לאחר מעורבת בתאונת דרכים

    משרד עורך הדין דוד גולן מתמחה בייצוג במעורבות של תאונות דרכים בקרב צעירים. אנחנו מתמחים בייצוג של נהגים המואשמים בגרימת התאונה במקצועיות ובשקיפות, ובנוסף מייצגים גם נפגעי תאונות דרכים לצורך מתן פיצוי הולם. צרו קשר היום לצורך ייעוץ.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support