ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    סוגי שלילות ודרכי התמודדות

    כיום לרשויות האכיפה ישנם לא מעט כלים שונים להתמודדות עם נהגים שאינם מצייתים לחוקי התנועה הקיימים, כאשר חלק מהם מתקיימים בין צבירת נקודות חובה של נהגים, שלילת רישיון בצורה מנהלית ועד לכדי שלילה קצובה או על תנאי דרך בית המשפט למשל. מקרים שכאלו עלולים להתרחש דרך שלל נסיבות כאשר גם נהיגה בשכרות נחשבת כעילה לפסילת הרישיון, יחד עם זאת חשוב לדעת כי מקרים שכאלו דורשים התערבות מהירה ועניינית של עורך דין המתמחה בדיני תעבורה. לכן במקרים מסוג זה מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה דוד גולן ולהבטיח שירותים משפטיים מעולים וכמובן ניסיון של מעל לשלושים שנים בתחום.

     

    סוגים וגורמי אכיפה

    כאשר מדובר במקרים של שלילת רישיון חשוב לדעת כי ישנם מספר גופים שונים אשר מסוגלים לבצע שלילת רישיון תחת נסיבות שונות, אחת מהן לשם הדוגמא היא הרשות הרישוי המסוגלת לבצע שלילת רישיון עבור מספר מקרים שונים כמו:  מצב רפואי חדש של הנהג, אשר עלול להגביל ואף לסכן אותו בזמן הנהיגה ובמקרים שכאלו רישיון הנהיגה יוגדר כרישיון "מותלה" עד שיוכל להוכיח על ידי מבחנים מותאמים כי הוא כשיר לנהיגה.

    גורם נוסף הוא כמובן קצין משטרה מוסמך, אשר יכול לאחר תאונה לבצע שלילת רישיון מנהלית ללא הגעה אל בית המשפט, ושלילה זו תתבצע במקרים בהם קיימת וודאות מצידו של הקצין כי יוגש כתב אישום כנגד הנהג. וכמובן גורם נוסף הוא כמובן בית המשפט, אשר יכול לקצוב את שלילת הרישיון לכדי מספר חודשים, לשלול את רישיון הנהיגה לצמיתות ועוד.

     

    כיצד מומלץ להתמודד

    שלילת רישיון עלולה להתקיים דרך נסיעה כקבע שלא כחוק, בגין מצב רפואי כזה או אחר וכמובן בשל צבירת נקודות ומקרים חמורים של תאונות דרכים. כך או כך המלצה הראשונית למקרים שכאלו היא כמובן שימוש בעורך דין בעל ניסיון והכרה בדיני התעבורה, גם בכדי להבטיח ייצוג הולם וגם בכדי להמתיק את אופי ההרשעה.

    לכן ההמלצה השנייה תהיה פנייה אל עורך דין תעבורה דוד גולן המספק ליווי משפטי לכל מקרי השלילה והתאונות.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support