ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    התליית רישיון נהיגה

    מה זה התליית רישיון נהיגה

    בעבור שימוש בכלים תחבורתיים שונים קיים לא רק הצורך לקבל הכשרה ולעמוד בתנאי סף כמו מבחן תאורתי ומבחן מעשי, אלא גם לעמוד בתנאי ותקנות שונות אותם קבע המחוקק. אי עמידה בתנאים אלו ולרבות ריבוי הולך וחוזר של עבירות תנועה, עלולים הנהגים הרשומים בכך להסתכן במצב של התליית רישיון נהיגה. מקרה של התליית רישיון נהיגה נחשב לפסילה של רישיון לכל דבר, כאשר מקרה שכזה עלול להתקיים תחת סנקציות או במקרים של הדרדרות רפואית וצורך בביצוע מבחנים חוזרים. כל שכן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה דוד גולן ולקבל ליווי משפטי אפקטיבי ויעיל, גם במקרים של צבירת נקודות וגם בפסילת רישיון.

     

    התליית רישיון נהיגה-באילו מקרים?

    כאשר מדובר במקרים של התליית רישיון נהיגה חשוב לזכור כי במרבית המקרים הם יותנו, בין אם בביצוע של מבחן תאורתי חדש כמו שציינו מעל או עד לביצוע בדיקה רפואית, אשר תוכיח כי חל שיפור במצבו הבריאותי של הנהג. עם זאת כחלק מהניסיון לשמור על ציות חוקי התנועה מצידם של הנהגים, מתבצעת גם צבירת נקודות חובה במקרים של אי ציות לחוקים השונים. כך למשל צבירה של מעל לשניים עשר נקודות(או יותר) עלולה להוביל לכדי התליית רישיון והתניה של קבלת הרישיון, אך ורק במידה בה הנהג יצלח את קורס הדרכת נהיגה נכונה.

     

    לצד זאת במקרים רפואיים התליית רישיון מתבצעת, כאשר המכון לרפואי לבטיחות בדרכים מקבל מידע המורה על שינוי קיצוני במצבו הבריאותי של הנהג אשר עלול להשפיע בצורה ניכרת בתפקודו בזמן הנהיגה. מקרה שכזה ידרוש מהנהג להמציא מסמכים המורים על שינוי במצבו ולרבות שיפור במצבו הרפואי, וכי הוא מסוגל לנהוג בצורה אחראית וכשירה.

     

    ביטול התליית רישיון נהיגה

    מקרים כמו התליית רישיון ידרשו לא מעט איסוף של מסמכים, הכרה בהליכים בירוקרטים שונים ולרבות כאשר נגרם עוול עבור הנהגים וכי התליית הרישיון נעשתה ללא הצדקה לפי טעמם.

    לכן במצבים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן ולהבטיח את קבלת הרישיון במהירות וליווי משפטי אנושי ומעולה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support