ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    פונים לאיש המקצוע הנכון

    אלכוהול עלול לגרום לתחושה של נעימות, בטחון ואפילו מעט חמימות מתפשטת ברחבי הגוף המעניקה אישור לכל שאר התחושות. עבור נהגים רבים תחושת הבטחון הינה תחושה אשר מתלווה גם כאשר הם מתיישבים על ההגה, ובחלק גדול מהמקרים עלולים לסכן את עצמם, את הנהגים הנוסעים עימם באותו הזמן וגם את הנוסעים ברכב. לכן כאשר נהג עם אחוזי אלכוהול גבוהים בדם נתפס, הוא בהחלט זקוק לשירותיו של עורך דין נהיגה בשכרות על מנת להציל לא רק את הרישיון אלא אפילו ענישה מחמירה במיוחד. ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המעניק כיסוי משפטי מעולה גם עבור נהגים המואשמים בנהיגה בשכרות.

     

    הסיבות המקלות לנסיעה בגילופין?

    כאשר מדובר בנהיגה בשכרות חשוב לזכור כי תנאים מסוימים כמו עברות קודמות, הרשעות פליליות המתקשרות לשימוש ברכב, עלולות להסתיים לא רק במספר לא קטן של נקודות אלא גם במאסר בפועל. מאידך נהיגה בשכרות עלולה לכלול בתוכה מספר סיבות מקלות, כאשר את רובן יכיר עורך דין נהיגה בשכרות ויוכל לממש אותן על מנת להקל על העונש או לכל הפחות להמתיק אותו עד כמה שניתן.

    הסיבה הראשונה היא כאשר כמות האלכוהול בדם אמנם חורגת מהכמות המותרת, אך היא כמות יחסית נמוכה. הסיבה השנייה היא כאשר לא נגרמה שום תאונה, ואם נגרמה תאונה אז הסיבה המקלה הנוספת היא כאשר לא נגרם שום נזק. סיבה אחרונה היא כאשר מדבר בעבירה ראשונה של הנהג, אך כאשר העבירה מיוחסת לנהגים חדשים או לנהגים בשירות הציבורי(בזמן עבודה) נסיבות אלו עלולות לא להילקח בחשבון.

     

    כיצד נהיגה בשכרות נקבעת

    בכדי לוודא כי הנהג אכן שיכור מתקיימות שני בדיקות, כאשר הראשונה היא הפופולרית והשכיחה לשימוש ועונה לשם בדיקת נשיפה. בדיקה זו מודדת את כמות האלכוהול בחלל הפה ואילו אופציה שניה ופחות שכיחה, היא על ידי בדיקת דם הנחשבת בין היתר לבדיקה מדויקת הרבה יותר.

    ובמקרים שכאלו מומלץ להסתמך על אנשי מקצוע מדויקים ומנוסים כמו עורך דין תעבורה דוד גולן המעניק שירות משפטי מעולה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support