ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    הימנעו מענישה חמורה

    לא מעט דיני תעבורה עלולים להוביל לכדי אפשרויות ענישה שונות, אך כאשר מדובר במקרים של נהיגה בפסילה הדין עלול להתגלות בשיא חומרתו עבור הנהגים אשר עוברים עבירות אלו. עם זאת החוק מתייחס אל נהגים אשר ביצוע עבירה זו, כאל נהגים אשר עשו זאת בתום לב אך מקרים חוזרים עלולים להוביל אפילו לכדי מאסר בפועל. כך או כך עבור מקרים שכאלו מומלץ שלא להתייחס בקלות ראש ויש להצטייד עורך דין מנוסה המאורע בדיני תעבורה. לכן אחת המלצות הוא כמובן עורך דין תעבורה דוד גולן, אשר מספק ייעוץ משפטי לכל מקרי התעבורה השונים ומציע גם ניסיון של מעל לשלושים שנים בתחום.

     

    תנאים ואי הרשעה

    כאשר מדובר במקרה של נהיגה בפסילה על כל נהג להכיר את התנאים אשר עלולים להוביל לכדי הרשעה ובחלק מהמקרים כמו שציינו מעל אף להוביל לכדי מאסר בפועל של עד שלוש שנים. אך כאמור בחלק מהמקרים הללו צריכים גם להתקיים מספר תנאים, כמו למשל נהיגה או רכיבה על רכב דו גלגלי שכן במקרה והשוטרים לא יצרו קשר עין רציף ולא ציינו בצורה מפורשת את פעילותו של הנהג כולל זיהוי שלו, ההרשעה עלולה "ליפול".

    מאידך כאשר מתקיימת פסילת רישיון על פי צבירת נקודות חובה של הנהג, עלולים להתקיים מצבים בהם נעשו טעויות בצבירת הנקודות ופסילת הרישיון עלולה ל"היפסל" בעצמה. כלל חשוב בפני עצמו הוא מסירת ההודעה על פסילת הרישיון, שכן אי קבלת הידיעה לא בעל פה ולא בנוכחותו של קצין מנהלי בעת הפסילה או לחילופין בדואר רשום, שכן לא ניתן להרשיע נהג הנוהג בנהיגה תחת פסילה.

     

    ענישה

    מלבד התנאים להרשעה או לאי הרשעה של מקרים כמו נהיגה בפסילה, חשוב לדעת כי רשויות האכיפה מתייחסות למקרים שכאלו בחומרה רבה שכן משטרת ישראל מפעילה יחידה מיוחדת אשר עוקבת אחר נהגים תחת פסילה. מלבד זאת נהיגה ברישיון פסול עלולה לגרור לא רק מאסר בפועל אלא גם ביטול רישיון לצמיתות.

    לכן אחת ההמלצות במקרים שכאלו היא פנייה אל עורך דין תעבורה דוד גולן.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support