ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    אם תיסע מהר יתפוס אותך שוטר

    לא פעם יוצא לנו למהר לאיזה שהוא מקום, לעיתים למקרים משמחים כמו קרובת משפחה בחדר לידה או אירוע משמח, או אפילו במקרים נורא בנאליים כמו לאחר לעבודה ולתת קצת יותר "גז" בכדי להגיע בזמן.
    מקרים שכאלו עלולים להסתיים תחת אישום של מהירות מופרזת ולא רק לגרור עבור רבים מהנהגים נקודות אלא אפילו עומדים בסיכון של פסילת רישיון לתקופה קצובה וכמובן לקבל גם הזמנה לבית משפט לדיני תעבורה. מקרים שכאלו עלולים להסתיים לא כל כך טוב עבור הנהגים הממהרים, אך המלצה אחת שתוכל להוציא כל נהג מהיר מה"בוץ" היא לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן.

     

    עונשים

    כאשר מדובר במקרים של מהירות מופרזת חשוב לזכור כי החוק משתדל להעניק התייחסות עבור מקרים "קלים" וגם עבור מקרים קשים, ובכך לא להקשות בצורה שרירותית את חוקי התנועה אלא לאפשר גם גמישות בענישה. כך למשל מקרים שאינם כוללים ניקוד אלא רק קנס, יחולו במקרים של נסיעה מעל לעשרים וחמש קמ"ש מהמהירות המותרת בדרך שאינה עירונית או במקרים של דרך עירונית ומהירות של מעל לעשרים קמ"ש. הקנס במקרים שכאלו יסתכם בעד כ250 שקלים ברוב המקרים, עם זאת בהפרש של קמ"ש בלבד הקנס עלול לגדול.

    כך למשל נסיעה עירונית במהירות של מעל 21-30 קמ"ש מהמותר, תכלול קנס של שבעה מאות וחמישים שקלים ושמונה נקודות ומנגד נסעה של 26 עד 40 קמ"ש מעל המותר בנסיעה שאינה עירונית תעניק את אותו הקנס וכמות הנקודות. ונסיעה במהירות שמעל לשני המקרים שציינו ואפילו בקמ"ש אחד, תגרור עשר נקודות לחובת הנהג וקנס של כ1500 שקלים.

     

    מקרים של פסילה

    כאשר מדובר במקרים של פסילה מן הסתם שההיסטורית ההרשעות של הנהג וצבירת הנקודות שלו, יהווה נדבך משמועתי לכך, אך כאשר מדובר במהירות עולה ב41  קמ"ש בכביש עירוני ו51 קמ"ש בדרך שאינה עירונית ככל הנראה שבית המשפט ידון בפסילה ובמגוון סוגים אחרים של ענישה.

    לכן מקרים של מהירות מופרזת מומלץ להגיע אל עורך דין מומחה ובעל ניסיון בתחום כמו עורך דין תעבורה דוד גולן.

     

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support