ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    סיטואציות לא צפויות בדרכים – כאשר נחוץ עו"ד

    מקרים שונים עלולים לדרוש התערבות של אנשי מקצוע שונים, בין אם אנו מבקשים להחליף את כל הצבע בחדרים ובין אם אנו לוקחים חלק בתאונת דרכים. כך או כך במקרה השני מומלץ יותר להסתמך על עורכי דין לתעבורה, מאשר להשאיר לבעל או לאח הגדול שלנו לעשות את העבודה הזו בשבילנו. כך נוכל למשל להמתיק דינים עבור מגוון מקרים שונים, החל עבירות שונות של נהגים חדשים, נהיגה עם פלאפון ביד ועוד מגוון עבירות שהפכו ל"פופולריות" בשנים האחרונות. ובכדי לקבל טיפול משפטי מצוין ואישי מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן ובכך להבטיח לא רק ניסיון משפטי של מעל לעשרים שנים, אלא מקצועיות ברמה אחרת.

    מקרים שונים בדרכים

    הכביש עלול להכיל מגוון רחב של סיטואציות שונות, בין אם אלו שיש לנו יכולת לשלוט בהן ובין אם אלו שנקלענו אליהם מבלי כל יכולת לבחור. כך או כך עורך דין לתעבורה ידע לעזור לנו במקרים שכאלו בין אם מדובר בפגיעה בהולך רגל או אפילו נגיעה קלה בטלפון הנייד, כך שגם אם מדובר בעבירה המתיישבת על "נהיגה בקלות ראש" ניתן לחלץ ממנה עונשים יחסית לא כבדים.

    כמובן שלכל מקרה שכזה מתקיימים עוד מגוון רחב של משתנים, החל מהאם נפגעו אנשים? האם נפגע רכוש כזה או אחר וכמובן האם לנהג היו עבירות קודמות או דומות ועוד מגוון של דוגמאות אחרות. בין כל אלו חשוב לתעד את המתרחש, לאחר התאונה כמובן ולהכיר את המעורבים באירוע כולל אנשי הצוות השונים.

    מקרים נוספים של נהיגה בקלות ראש

    כיום מקרים של נהיגה בקלות ראש נחשבים לדי פופולריים בקרב הנהגים השונים, כאשר עבירות אלו עלולות להימנות בין אדישות לתוצאות של עבירות תנועה ועד להובלת חפצים בצורה מסוכנת ובלתי אחראית. הענישה במקרים שכאלו עלולה לנוע בין קנס כספי ועד לכדי מאסר בפועל, לכן אחת ההמלצות היא להשכיר שירותיו של עורך דין לתעבורה.

    ועל לקבל את הייעוץ המשפטי המנוסה והמקצועי ביותר, מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support