ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נתפסתם נוהגים מעל המהירות? אל תתמודדו עם זה לבד

    תחת לא מעט מקרים אנו עלולים למצוא עצמנו תחת ההגדרה של נהיגה במהירות מופרזת, כאשר מקרים אלו עלולים להתקיים בין אם באיחור לשיעור מאוד חשוב ועד לאירוע כזה או אחר. אך מהרגע בו נתפסנו על ידי שוטר, נתבקש ככל הנראה להכיר את סוגי הענישה במקרים כאלו וכמובן גם לקבל ייעוץ מעורך דין המתמחה בדיני תעבורה. לכן מומלץ שלא להמתין עד ליום תשלום הדוח או לקבלת זימון לבית המשפט אלא לפנות אל עורך דין בסמוך למקרה, להציג את כל הפרטים ולקבל ייצוג הולם אל מול מערכות החוק. ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע מקצועיות בלתי מתפשרת וניסיון של מעל לשלושים שנים.

     

    אמצעים לגילוי נהיגה במהירות מופרזת

    כאשר מדובר במקרים של נהיגה במהירות מופרזת, חשוב להכיר את אמצעי הגילוי הקיימים שכן בחלקם כושר הזיהוי שלהם והיכולת לאבחן בצורה מדויקת את מהירות הרכב לעיתים לוקה בחסר. אחת מהדוגמאות לכך היא מצלמה בסגנון "גאסטו" או בשמה הישראלי א-3. מצלמה זו הגיעה לישראל לא מזמן ונחשבת למצלמה יחסית חדשה, היא מיוצרת על ידי חברה הולנדית ועיקר פעילותה הוא היכולת לזהות מעבר של רכב דרך שני פסים מגנטיים.

    היכולת הזו עמדה בספק והצליחה לזכות כ21 נהגים שונים, שכן המהירות שנקלטה הייתה לשבריר שנייה ולא הבטיחה מהירות קבועה או די אמינה בכדי להרשיע את הנהג. אמצעי נוסף בגילוי של מקרים אלו הוא כמובן מכשיר ה"דבורה", אשר מותקן על גבי ניידות ומאפשר מדידה גם מאחורי הרכב וגם מלפניו אך משטרת ישראל עושה שימוש באמצעי זה בצורה ממוקדת ומצומצמת.

     

    אמצעי ענישה

    נהיגה במהירות מופרזת עלולה לגרור עימה מגוון ענישות, אשר מתחלקות למקרים קלים וענישה ללא ניקוד וקנס של עד מאתיים וחמישים שקלים ועד לכדי קנסות של 1500 שקלים ולעיתים גם זימון לבית משפט ואפילו שלילה, אשר עלולה להתקיים עד שלושים יום מהאירוע.

    לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין מנוסה, כמו עורך דין תעבורה דוד גולן המכיר ומנוסה בכל רזי ודיני התעבורה הקיימים.

     

     

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support