ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    תקנות וחוקי תעבורה – מה חשוב לדעת?

    החוק קובע שורה של מקרים בהם ניתן לבצע פסילת רישיון עבור נהגים מסוכנים, כאשר מקרים אלו עלולים להתלוות אל עבירות פליליות בהן נעשה שימוש ברכב או כחלק מהצטברות של מקרים לרבות ריבוי של נקודות חובה של נהגים. מקרים שכאלו דורשים לא פעם בחינה מעמיקה של הראיות, לא רק של העבירה הראשונית אלא גם של ההיסטורית ההרשעות של הנהג המואשם. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בדיני תעבורה, בדיוק כמו עורך דין תעבורה דוד גולן אשר מספק ליווי משפטי לכל מקרי התאונות, במקרים של מחיקת נקודות חובה וכמובן גם במקרים שונים של פסילה.

    טרום המשפט ואחריו

    מקרים של פסילת רישיון עלולים להתקיים גם במקרים בהם עוד לא התנהל משפט, כאשר קצין המשטרה אשר הגיע אל הזירה יוכל לבצע זאת עוד במקום. מקרים אלו כוללים- נהיגה בשכרות, אי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה, אי עצירה כדין לפני מסילת רכבת, הסעה אסור של נוסעים בשכר, נהיגה ברכב במצב אשר עלול לסכן הולכי רגל ועוד. מקרים שכאלו יכולים "להעניק" לנהגים אשר נתפסו בשעת מעשה לכדי פסילה של עד שלושים יום.

    פסילות מסוג אלו נקראות פסילות מנהלתיות אשר נעשות בצורה מהירה וללא הגעה אל בית הדין, כאשר גם מקרים שונים כמו כושר נהיגה לקוי עלולים להיפסל על ידי רשות הרישוי לשם דוגמא. מצד שני פסילה של רישיון נהיגה בצורה קבועה, קצובה ולעיתים אף להיות מותנית במקרים זהים או תאונות אשר בוצעו על ידי הנהג.

    פנייה לעזרה בעורך דין

    מקרים של פסילת רישיון מהווים מכה אנושה עבור נהגים המתפרנסים מנהיגה וגם עבור אנשים התלויים ביכולת הניוד אשר מתגלמת בנהיגה. על כן שימוש בעורך דין עבור מקרים שכאלו, יוכל במידת הצורך לקצר את זמן הפסילה, להמיר את העונש בכדי פתרונות אחרים ובעיקר לשמש ייצוג הולם אל מול מערכות האכיפה השונות.

    ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המעניק ליווי משפטי עם ניסיון של מעל לשלושים שנים והכרה שופעת בדיני תעבורה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support