ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    דברים חשובים שצריך לדעת על כל הקשור לעבירות תנועה

    לא מעט מקרים בחיים שלנו אנו עלולים להיקלע לכדי מצבים לא נעימים, רובם הגדול ובמיוחד במדינה בה נסיעה בכביש אף פעם לא הופכת לקצרה יותר, מקרים שכאלו עלולים להתרחש דווקא בכביש. המקום שהוא בעיקר ביתם של כלי תחבורה, עלול להגיע לכדי לא מעט פולמוסים שונים בין אם הולכי רגל, נהגים בין נהגים ועוד ועוד סיבות כאלו ואחרות. על כן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם עורכי דין תעבורה, על מנת להכיר את החוקים והמאפיינים השונים בדינים שכאלו. לכן מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן , המתמחה במקרי תעבורה שונים מעל לעשרים שנים ומאות תיקים מוצלחים.

    פסילת רישיון ונהיגה בשכרות

    כאשר מדובר במקרים כמו נהיגה בשכרות אי אפשר שלא להתעלם מפסקי הדין המחמירים, כל שכן גם למגבלות ולתנאים השונים המוצבים לנהגים אשר היו מעורבים בתאונות תחת שכרות או התגלו כשיכורים.
    על כן מקרים שכאלו מומלץ לחפש אחר עורכי דין תעבורה, גם על מנת להכיר את הגופים השונים אשר עלולים לפסול את הרישיון במקרים כאלו כמו קצין משרה, רשות הרישוי בריבוי מקרים של תאונות או נהיגה בשכרות ועוד.

    עם זאת מכרים של נהיגה בשכרות עלולים לנשוא עונשים יחסית קלים, במקרה בהם לא נגרם נזק לנפש אלא רק לרכוש, במקרים בהם לא נגרמה תאונה כלל או שמדובר בעבירת נהיגה ראשונה של הנהג. מקרים שכאלו יכולים לעזור לנהגים, גם במקרים קיצוניים אך עם זאת תלויים בעוד שלל נסיבות כאלו ואחרות.

    גם במקרים מורכבים יותר

    מקרים של עבירות עבור נהגים חדשים עלולות להוביל גם למגוון מצבים אשר יצריכו מבחנים חוזרים, ובכדי לצמצם את העונש במקרים שכאלו, כמובן שיש לחפש אחר עורכי דין תעבורה מנוסים מספיק. ראשית כל כי עלולות להוביל למגוון של סנקציות שונות, שגם אותן מומלץ וניתן לצמצם בעזרת איש מקצוע אמין ומנוסה.

    לשם כך מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, ולקבל ייעוץ אפקטיבי לכל בעיה ומקרה, החל ממחיקה של נקודות, עבירות של נהגים צעירים ועד לשלילה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support