ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    הדרך הטובה ביותר להתמודד עם נקודות תעבורה

    בעולם התחבורה קיימים לא מעט עזרים שונים המאפשרים לגורמי האכיפה והמשפט, לשמור לא רק על הולכי הרגל ועל שלמותם של מבנים ונכסים שונים, אלא גם על מנת להרחיק נהגים מסוכנים מהכביש כאשר אחת הדרכים לכך היא צבירת נקודות חובה בגין עבירות תנועה. עם זאת חשוב לדעת כי לא כל עבירת תנועה מזכה בנקודות חובה, אך צבירה שלהן עלולה לגרור שורה ארוכה של עונשים וסנקציות שונות כלפי הנהגים. מחיקת נקודות תעבורה, מתבצעת בעזרת כמה דרכים כאשר ברובם מומלץ עורך דין מעולה לדיני תעבורה. על כן אחת המלצות במקרים כאלו הוא לא אחר מאשר עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע לא רק ניסיון עשיר אלא גם ייצוג אפקטיבי לאורך כל ההליך עד מחיקת הנקודות.

     

    הדרכים למחיקה מהירה

    אחת הדרכים לביצוע מחיקת נקודות תעבורה היא כאמור הדרך ה"טבעית", והיא מתקיימת כאשר מספר הנקודות שצבר הנהג אינו עולה על עשרה נקודות וכעבור שנתיים נקודות אלו אמורות להימחק מעצמן. דרך נוספת היא כמובן דרך ייעוץ משפטי, אשר מציע מספר דרכים להמיר או למחוק את נקודות החובה של כל נהג.
    הדרך הראשונה היא כמובן בקשה לעמוד למשפט בגין הנקודות, אשר תסלול את הדרך או למחיקת הנקודות או לכל היותר להפחתה שלהן.

     

    דרך נוספת היא על ידי המרת הנקודות לכדי אזהרה, שכן בקשה שכזו יכולה להתחשב בהיסטורית הרשעות של הנהג ובחלק מהמקרים להחליף מספר נקודות באזהרה בלבד. דרך נוספת היא כמובן האופציה להגיע לכדי הסדר טיעון, שעלול לסלול את הדרך לכדי ענישה פחותה.

     

    מה החשיבות

    במקרים של מחיקת נקודות תעבורה חשוב לדעת כי צבירה שלהן עלולה לאלץ את הנהגים להגיע אל קורסי נהיגה שונים, חלקם מתקדמים וחלקם בסיסים וחלק מהנהגים עלולים גם למצוא עצמם במבחנים מעשיים או תיאורטיים במקרה של פסילת הרישיון. מקרים אלו עלולים לפגוע בפרנסה של מרבית האזרחים, ולכן מומלץ לטפל בהם בזמן ולא להזניח.

    לכן אחת ההמלצות היא בפנייה אל עורך דין תעבורה דוד גולן, ולהבטיח ייעוץ מקצועי ולא מתפשר.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support