ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    ייעוץ מקצועי במקרה של תאונת דרכים

    החיים עלולים לזמן לרבים מאיתנו סיטואציות שלעיתים לא היה לנו קמצוץ של חלק בתכנון שלהם או באחראיות שלהם, אך בכל זאת ההשפעה עלינו תהיה גדולה. מקרים אלו כמו תאונות דרכים למשל עלולים להוביל לשינוי דרסטי, החל מאיכות החיים של הנפגעים ועד ליכולת להתפרנס בין אם של הנהג הפוגע או אפילו בנפגעים עצמם. על כן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם עורך דין תאונות דרכים, אשר מתמחה בדיני תעבורה, הן מול חברות הביטוח השונות והן במקרה של תביעות פיצויים אישיות. לכן אחת המלצות במקרים שכאלו היא בפנייה אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המספק ייעוץ וליווי משפטי מעולה לכל סוגי תאונות הדרכים.

     

    שלבים שלפני יעוץ ראשוני

    מקרים של תאונות דרכים עלולים להיות מזעזעים ולהותיר רבים מאיתנו בהלם מוחלט, אך הפעולות הראשונות שיש לעשות היא לאו דווקא לחפש אחר עורך דין תאונות דרכים אלא לתעד. כן זה אולי נשמע מעט "מוגזם", אך תיעוד ראשוני של התאונה יוכל לעזור במיוחד אל מול פוליסת הביטוח והרכב. פעולה שניה שיש לעשות גם במקרה והגוף נראה מתפקד ובסדר לחלוטין, היא להגיע אל בית החולים ולקבל טיפול רפואי ראשוני.

    טיפול שכזה יהיה גם עבור הצדקת ימי מחלה אם נזדקק להם וגם עבור הביטוח ובכדי לספק ראיות במקרה של דיונים בבית משפט. וכמובן הפעולה הכמעט אחרונה היא איסוף של הוצאות הנלוות לתאונה, החל מימי מחלה, תיקון הרכב, תרופות ואפילו טיפולים עכב התאונה. ולסיום מומלץ כמובן לקבל אישור מהמשטרה על קיומה של התאונה והשתתפות בה.

     

    דגשים שונים

    כאשר מדובר במקרים של תאונות דרכים, חשוב לדעת כי הם עלולים להתלוות אל מגוון טיפולים שונים ומורכבים, לעיתים גם אבדן כושר עבודה ועוד פגיעות נלוות אשר עלולות ללוות את הנפגעים לאורך כל שארית חייהם. לכן מקרים שכאלו מומלץ לפנות עם סיום כל הפעולות שציינו מעל, אלא עורך דין תאונות דרכים מומחה.

    לכן אחת ההמלצות הוא לא אחר מאשר עורך דין תעבורה דוד גולן, המספק ניסיון של שלושים שנים בתחום.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support