ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עבירות תנועה חמורות – מהן?

    עבור נהגים שאינם מצייתים לחוקים קיימים כיום מגוון רחב של כלים על מנת למגר או לכל הפחות למתן את התנהגותם הבלתי אחראית בכביש, אחד מהם הוא על ידי פסילה מנהלית. פסילה זו יכולה להתבצע דרך מספר גורמים, אשר יכולים לפסול באופן מידיי את רישיון הנהיגה של הנהג, כאשר לכך קיימים גם כן מספר הגדרות ותקנות שונות בחוק המאפשרות פסילה מהירה שכזו. על כן התמודדות עם מקרים שכאלו צריכה להתבצע בידי עורך די מוסמך ומאורע בדיני התעבורה השונים. לכן אחת ההמלצות במקרים שכאלו הוא לא אחר מאשר עורך דין תעבורה דוד גולן, המספק יעוץ משפטי וניסיון של מעל לשלושים שנים.

    מי רשאי ולמה?

    כאשר מדובר במקרים מסוג זה חשוב לדעת כי ישנם מספר גורמים הרשאים לעשות זאת, כאשר בראש ובראשונה הוא כמובן קצין המוסמך לשם כך. פסילה מנהלית על ידי שוטר תתבצע במקרים בהם יניח השוטר כי יוגש גם כתב אישום, כאשר העבירות הבאות נחשבות לכאלו:

    במקרה של תאונת דרכים בה נגרם נזק לרכוש או חבלה לבני אדם, רשאי קצין המשטרה לפסול את הרישיון לתקופה של שישים ימים. במקרה של תאונת דרכים בה הנהג היה מעורב בהרג של אדם, רשאי קצין המשטרה לפסול את רישיונו לתקופה של עד תשעים ימים. מקרה נוסף יכול לנוע בין נהיגה בשכרות, אי ציות לתמרור עצור, הסעת נוסעים בשכר תוך כדי חריגה מהמספר המותר לנהיגה ברכב ועוד. עם זאת חשוב לזכור כי פסילה זו מתקיימת עד להגשת כתב אישום או דיון בבית המשפט.

    גורמים נוספים

    כאמור מלבד קצין משטרה גם רשות הרישוי לבצע פסילה מנהלית לרישיון נהיגה, כאשר מקרים יכולים לנוע בין מסירת רישיון שלא כדין, כאשר נהג מהווה סכנה בכביש, כאשר שיטת הניקוד מורה על מעבר במכסת נקודות החובה ועוד. גורם נוסף הוא כמובן בית המשפט, אשר יכול לפסול רישיון לצמיתות, על תנאי או לקצוב את זמן הפסילה.

    לכן מקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, ולהבטיח ליווי משפטי מעולה

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support