ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    איך בוחרים את הייצוג הנכון באזור המרכז?

    מקרים שונים עלולים לגרום שימוש באנשי מקצוע מגוונים, בין אם מדובר במכירה של נכס בו נצטרך התערבות של יועץ מס מתאים ועורך דין המכירים את החוקים וסוגי ההיטלים השונים המתקיימים במקרים של מכירת נכס. אך במקרים של תאונות דרכים, ככל הנראה שנזדקק לעזרתו של עורך דין תעבורה במרכז אשר לא רק יכיר את החוקים השונים בדיני תעבורה, אלא גם מאפייני הענשה השונים, את פסקי הדין המתקיימים במקרים של נהיגה בשכרות, של עבירות תנועה בקרב נהגים צהירים ועוד. על כן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל משרדו של עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע היכרות מעולה עם דיני תעבורה וניסיון של מעל לשלושים שנים בדיני תעבורה.

     

    שימושים ופתרונות בהישג יד

    לא אחת כאשר אנו חווים אירוע משמעותי עבורנו, בין אם הוא מתקיים בהפתעה גמורה ובין אם הוא מתקיים בתכנון רב נזדקק ללא מעט "זמן" לעכל אותו. עם זאת במקרים של תאונות דרכים זמן ה"עיכול" אמור להיות קצר הרבה יותר, שכן במקרים אלו נצטרך להתעשת במהירות ולהכיר את פרטי הנפגעים אם וישנם, לצלם את הרכב שלנו או של הנפגעים וכמובן להתחיל חפש אחר עורך דין תעבורה במרכז.

    כך בעצם ניתן לקבל עוד מספר עצות מעולות, אילו מסמכים כדאי לשמור, אל איזה גורם מומלץ לפנות ראשון לאחר פניה אל עורך הדין-בית חולים, חברת הביטוח או טלפון להורים. מעבר לזאת בהשכרת שירותיו של עורך דין לענייני תעבור, ניתן יהיה לקבל מעטפת משפטית גם במקרה של שלילת רישיון מנהלית, בדיקת ינשוף לא תקינה, מחיקת נקודות שהצטברו לנהגים ועוד.

     

    נקודות לבחירת עורך דין תעבורה במרכז

    כאמור בחירה באיש מקצוע כמו עורך דין תעבורה במרכז עלולה גם היא להתבצע תחת לחץ, לכן יש להפעיל שיקול דעת בבחירה ולוודא כי עורך הדין המבוקש אכן מתמחה בדיני תחבורה, כי יש עליו המלצות טובות והינו בעל ניסיון מספק על מנת לעבוד על התיק שלנו.

     

    לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support