ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מה נכלל תחת עבירות תנועה?

    נסיעה בכביש בניגוד להליכה במדרכה עלולה להוביל לכדי מספר גדול של עבירות תנועה, במיוחד כאשר הנהג איננו מכיר או זוכר את החוקים או במקרה גרוע יותר הוא אינו בעל רישיון בתוקף או בכלל. מקרים שכאלו עלולים להתקיים גם עבור נהגים וותיקים, בין אם בפספוס הפנייה, בעקיפה בקו הפרדה רצוף וכמובן במקרים של שימוש בטלפון בזמן נהיגה. מקרים שכאלו עלולים להביא שורה של ענישות, קנסות ועוד מגוון של סנקציות כלפי נהגים אשר ביצוע עבירות תנועה, לכן מומלץ להיוועץ בראש ובראשונה עם עורך דין תעבורה.
    על כן אחת ההמלצות הוא לא אחר מאשר עורך דין תעבורה דוד גולן, המעניק ליווי משפטי לכל מקרי עבירות התנועה השונים.

     

    ענישה ונקודות

    עבירות תנועה כמו שציינו עלולים להוביל לכדי מגוון רחב של ענישות וסנקציות שונות כנגד הנהגים המורשעים, כאשר אחת המערכות השכיחות באכיפת דיני תעבורה היא כמובן מערכת נקודות החובה.
    מערכת זו "מעניקה" נקודות עבור נהגים המבצעים עבירות תנועות שונות, החל מסירוב להיבדק בבדיקת ינשוף ועד לכדי נהיגה ללא רישיון רכב. מקרים שכאלו עלולים לגרור בין שש עד עשר נקודות, כאשר סירוב ביצוע בדיקה של ינשוף עלול לגרום גם זימון לבית משפט.

    מאידך במקרים קיצוניים לגמרי כמו תאונות דרכים קשות, נהיגה בשכרות תחת תנאים שונים כמו נהגים חדשים, עלולים להוביל לכדי פסילה מנהלית אשר נעה בין שלושים ועד לכדי תשעים יום. פסילת רישיון מתקיימת במקרים אלו על ידי בית המשפט או קצין המוסמך לשם כך, כאשר בחלק מהמקרים יתווספו גם נקודות חובה לנהג.

     

    לא להתמודד לבד

    מקרים של עבירות תנועה עלולים לגרום ללא מעט אנשים "לקבור" את הראש בחול, בין באי תשלום של הקנס או חוסר התייחסות לשלילה ולגרום בחלק מהמקרים להחמרה בענישה ובסנקציות השונות. לכן חשוב במקרים שכאלו להיוועץ ולהיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה לדיני תחבורה, גם בכדי להפחית את העונש וגם בכדי להכיר את ההליכים.

    לכן במקרים שכאלו מומלץ לבחור בשירותיו של עורך דין תעבורה דוד גולן, ולקבל הגנה משפטית מעולה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support