ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    הגורמים המשפיעים על בחירת עורך דין לייצוג במקרה של תאונות דרכים

    תאונות דרכים עלולות להתקיים כמעט בכל כביש ואפילו כל מדרכה, כל הנחוץ לכך בחלק לא גדול מהמקרים הוא פשוט חוסר תשומת לב של הנהג או של הולך הרגל או של שניהם יחדיו. מקרים שכאלו עלולים לגרור לא מעט טיפולים שונים, הוצאות רפואיות והליכים בירוקרטים ארוכים אשר עלולים להתיש לחלוטין את כל המעורבים בסיפור. לכן גם הצד הנפגע וגם הצד הפוגע, יוכלו לצלוח מקרים שכאלו בעזרת שירותיו של עו"ד תאונות דרכים המתמחה בדיני תעבורה ובמקרים של תאונות מהקלות ועד לקשות ביותר. לכן אחת ההמלצות הוא לא אחר מאשר עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע ליווי משפטי לכל סוגי התאונות ובעל ניסיון של מעל לשלושים שנים בתחום.

     

    הגורמים המשפיעים

    כאשר מדובר במקרים של תאונות דרכים, בישראל נרשמים בכל שנה קרוב לשלוש מאות בני אדם אשר קיפחו את חייהם על הכבישים. מצב שכזה הפך לבלתי נסבל כאשר גם מבקר המדינה הצליח להתייחס לנושא ולרשום את הגורמים העיקריים לתאונות אלו, כאשר הראשון ומובהק מבניהם הוא כמובן הגורם האנושי.
    הסיבות לכך הן רחבות וכמו שציינו מעל עלולות להיות חוסר תשומת לב גם של הנהג וגם של הולך הרגל, ובחלק מהמקרים גם שיקול דעת לא נכון של הנהג, עלול להוביל לכדי תאונות מצערות.

    עם זאת גורם נוסף הוא כמובן התשתיות אשר בחלק לא קטן מהאזורים עדיין לא תקינות, והן עשויות לגרום למגוון של תאונות דרכים. וכמובן אי תקינות של רכבים נחשבת לגורם השלישי במקרים של תאונות, בין אם מדובר בטיפול לא מתוזמן של ברקסים או ברכב שהטיפול הכללי שלו נעשה בצורה לא חוקית. מקרים שכאלו ידרשו כמובן התערבות של עו"ד תאונות דרכים, גם על מנת למזער נזקים ובמידת הצורך לקבל את מיטב כספי הפיצויים.

     

    לא להישאר עם תאונה לבד

    וכמו שציינו בכדי לצלוח מקרים של תאונות דרכים, שירותיו של עו"ד תאונות דרכים יהיו משמעותיים במיוחד ויעזרו לכל מקרה של תאונה.

    ובכדי להבטיח שירות מקצועי ואדיב מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support