ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מתי כדאי ליצור קשר עם עורכי דין תעבורה

    משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן פועל מזה 4 עשורים בתחום דיני התעבורה בישראל ונחשב לאחד המשרדים המובילים בארץ בתחום זה, אם לא המוביל שבהם. המשרד פועל בכל רחבי הארץ עם מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים. זקוקים לייצוג בתחום דיני התעבורה? עורכי דין לתעבורה המנוסים שלנו במשרד ישמחו לסייע לכם בהליך. לפרטים נוספים צרו קשר וקבעו פגישה או השתמשו בטלפון החירום למענה מהיר במידת הצורך.

    עורכי דין תעבורה לעבירות שונות

    ישנן לא מעט עבירות וחוקים בתחום דיני התעבורה. בין העבירות הנפוצות ביותר בדרך כלל נראה אנשים נוהגים במהירות מופרזת, אנשים הנתפסים עם אלכוהול מעל המותר בחוק (נהיגה בשכרות), שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, תאונות דרכים, נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רישיון, אי ציות לשוטר ועוד. על עבירות מסוג זה ואחרות ניתן לקבל קנסות כספיים, לצבור נקודות שלילה ואף במקרים חמורים להיענש במאסר בפועל.

    מתי נרצה ליצור קשר עם עו"ד בתחום?

    ברגע שאתם מקבלים את הקנס, מזמנים אתכם למשפט או לחקירה במשטרה אתם רוצים ליצור קשר עם עורכי דין תעבורה מקצועיים ומנוסים, שכן ללא ייעוץ מקצועי לא תדעו מה לומר ומה ולא לומר בחקירה בתחנת המשטרה, לא תדעו כיצד להתנהל עד המשפט ובמהלכו ולא תהיו מיוצגים על ידי איש מקצוע מנוסה שיוכל לסייע לכם להפחית משמעותית את האשמה נגדכם עד כדי ביטול הקנס ו/או סגירת התיק.

    האם בכלל ניתן לבטל או להפחית עונש במידה ונתפסתם?

    במקרים רבים בתחום דיני התעבורה ובתחום המשפטי בכלל, אפשר להפוך את התוצאה שבגינה הואשמתם או נקנסתם. לדוגמה כאשר אדם קיבל לידיו קנס, זימון לבית משפט ופסילת רישיון לחודשיים ובכלל מי שנהג ברכב ועבר על החוק היה אביו. האב מילא הצהרה שאכן הוא היה הנהג ובית המשפט שינה את פסק הדין. כמו כן במקרה אחר, מישהי קיבלה קנס כיוון שלא צייתה לטענת השוטר לרמזור עצור. היא ביקשה להישפט אך בפועל לא נשלח אליה הביתה צו זימון לדיון בית המשפט וגם לא לעורך הדין המייצג אותה אלא שלאחר כמה חודשים קיבלה קנס כפול על כך שבית המשפט הרשיע אותה בדיון שלא בפניה. לאחר מכן, הוכח שמכתב הזימון אכן לא נמסר אליה ובית המשפט דן בבקשתה מחדש. ישנם עוד מקרים רבים אחרים אולם בכל המקרים חשוב להיוועץ ולהתלוות אל עורך דין תעבורה מנוסה ומקצועי שיסביר לכם מה ניתן לעשות בנושא וייצג אתכם בתהליך. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, מומחה בתחום התעבורה, פנו אליו עוד היום לייעוץ.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support