ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מעבר על המהירות המותרת בחוק

    משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן מתמחה בתחום דיני התעבורה ומוביל את תחום זה בישראל. עם ניסיון של מעל 40 שנים בתחום אין ספק כי זו הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. אם נתפסתם נוהגים בנהיגה בשכרות, מהירות מופרזת או כל עבירה בתחום דיני התעבורה בגינה קיבלתם קנס, נקודות או אפילו זימון למשפט – צרו עמנו קשר במהירות ונשמח לעמוד לשירותכם.

    מה נחשב מהירות מופרזת?

    בעיקרון, כל פעם שתעברו את המהירות המותרת על פי החוק זה יחשב למהירות מופרזת. דהיינו – נהגתם ב105 קמ"ש בכביש שמותרת בו הנסיעה עד 100 קמ"ש – תיאורטית אתם נוהגים במהירות מופרזת. בשל העובדה שלא תמיד נהג יכול לשלוט על מידת הקמ"ש המדויקת שתופיע במכשיר האלקטרוני של השוטרים או המצלמות בשטח, הרי שלא עוצרים כל אחד שנוהג בכמה קמ"ש מעל המותר. נהיגה במהירות של 10-20 קמ"ש מעל המותר כבר עשויה לגרום לשוטר לעצור אתכם ולתת לכם קנס ובהתאם להיסטוריה שלכם ייתכן וגם נקודות. במקרה של 30 קמ"ש בעיר או 40 קמ"ש בכביש בין עירוני שיהיו מעבר למהירות המותרת – השוטר לא רק יעצור אתכם, אלא ישלח אתכם באופן אוטומטי עם כתב אישום לבית המשפט העוסק בדיני תעבורה. עבור עבירות תנועה "קלות" יותר תישלחו הביתה עם קנס ועם ברירת משפט. כלומר עם הזכות שלכם לבקש להישפט לפני תשלום הקנס בניסיון להוכיח את טענתכם ולהקל או לבטל את העונש.

    מדוע בכלל אנשים מגיעים למצב שהם נוהגים במהירות מופרזת?

    יש הרבה סיבות מדוע אנשים נוהגים במהירות מופרזת:

    • כאשר הם נורא ממהרים ולא אכפת להם מהחוקים.
    • כאשר הם חסרי אחראיות ולא אכפת להם מהחיים שלהם ואחרים בכביש.
    • כאשר נודע על מקרה חירום ואדם צריך להגיע במהירות לביתו או לבית החולים.
    • כאשר אנשים מאחרים לעבודה ומרגישים שזה יום המזל שלהם שבו הם ייסעו במהירות מופרזת ושוטר לא יעצור אותם.

    מה קורה אם נתפסנו באשמת מהירות מופרזת?

    לא משנה מהי הסיבה – אל תיסעו במהירות מופרזת. במידה וכבר עשיתם את זה ונתפסתם צרו קשר עם עו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה שילווה אתכם בתהליך. משרד עו"ד דוד ואילת גולן, ישמח לסייע לכם בנושא זה. המשרד מטפל בין השאר בעבירות מהירות, תאונות דרכים, עבירות נהיגה ללא רישיון נהיגה, ללא ביטוח וללא רישיון רכב, ביטול פסילות מנהליות ועוד.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support