ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    החשיבות של עו"ד דיני תעבורה בהליך המשפטי

    משרדי עורכי הדין דוד גולן הינו משרד המתמחה בתחום דיני התעבורה ועוסק בתחום כבר למעלה מ-40 שנה. המשרד נחשב לאחד הוותיקים והמובילים בישראל בתחום ובעל הישגים רבים. המשרד פועל בכל רחבי הארץ, עבור כל המגזרים ועם מגוון רחב של לקוחות. אם חס וחלילה ביצעתם או נפלתם קורבן לענייני חוק הקשורים בתעבורה, אתם תזדקקו לייעוץ משפטי מקצועי מעורך דין מנוסה החי ונושם את העולם הזה ובקיא היטב בכל האספקטים המשפטיים השונים בתחום. לפרטים נוספים, ייעוץ וקבלת שירות אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם בכל דרך.

    מה כולל תחום דיני התעבורה?

    תחום דיני התעבורה הוא תחום משפטי האוכף את כל מה שקשור לחוקי התעבורה של כלי רכב ומשתמשי הדרך בישראל. למעשה כל מה שקשור לעבירות תנועה. בין היתר עבירות מהירות, נהיגה ללא ביטוח, נהיגה ללא רישיון, תאונות דרכים, ביטול פסילת רישיון עד תום ההליכים, ביטול צווי איסור על שימוש ברכב, שחרור ממעצר, הסדרי טיעון ועוד. מדובר בתחום סבוך הכולל מגוון רחב של פרמטרים וחוקים כאשר עורך דין מנוסה המכיר היטב את החוקים ואת התנהלות בית המשפט לענייני תעבורה יוכל לסייע לכם לצאת מהמצב אליו נקלעתם או לכל הפחות להפחית את העונש שלכם.

    החשיבות של ייצוג על ידי עורך דין במשפט דיני תעבורה

    עו"ד דיני תעבורה, יהיה עורך דין המתמחה בתחום זה ועוסק בעיקר בו. עבירות תעבורה הן מהעבירות החמורות ביותר בדרך כלל, שכן הן לא רק מסכנות את החיים שלכם אלא של עוברי דרך בכביש, של הנהגים האחרים ואנשים אחרים הנחשבים למשתמשי דרך על פי חוק. כאמור בית המשפט לענייני תעבורה רואה בחומרה רבה עבירות שכאלה ולכן חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום שיסייע לכם בתהליך. על עבירות תנועה שונות תוכלו לקבל נקודות שלילה, קנסות כספיים ובמקרים מסוימים אפילו מעצר. לכן אסור לקחת את הסיכון לתת למשהו להרוס את חייכם. במקרים רבים ניתן לבטל את פסילת הרישיון, העונש הצפוי או לפחות להפחית אותו משמעותית. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן עומד לרשותכם בעל עת. פנו אלינו עוד היום.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support