ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    תאונות דרכים או בעיות בתעבורה? ניתן לפנות לייעוץ ועזרה

    כאשר אנו מגיעים אל אזורים חדשים יש ללמוד את הכללים בהם, כמו למשל בבריכת השחייה או בים שם רובנו יודעים כי אין בידינו הידע כיצד לשחות או לכל הפחות להשאיר את הגוף שלנו צף במים, נזדקק למצופים. כך הדבר כאשר אנו עלולים להיות מעורבים בתאונת דרכים וללא עזרה של איש מקצוע מיומן אשר מכיר דיני תעבורה, ככל הנראה שאנחנו נתבע. לכן מקרים שכאלו מומלץ למצוא עורך דין די מנוסה במכרים שכאלו, שכן כך נוכל לא רק להכיר את הפסיקות השונות אלא גם להבטיח ייצוג הולם אל מול חבורת הביטוח או בתי המשפט. ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן ולהבטיח ייצוג הולם ופתרונות מהירים למעורבים בכל סוגי התאונות.

    מתי יש לעבור מבחן חוזר?

    לא מעט דינים מסוג זה מורים בצורה כזו או אחרת לא רק על שימוש לא נכון של אלא גם על הצורך במעבר בטסט נוסף ודינים מחמירים אלו בעיקרם חלים על נהגים חדשים. כך למשל השתתפות של רכב בפשע או בסיוע לפשע, עלולה לדרוש מנהגים חדשים הגשה מחודשת לטסט, כאשר גם אי עצירה לפני מסילת רכבת עלולה גם היא להוביל לאותו סוג של ענישה.

    מלבד כל אלו דיני תעבורה מורים על עוד מגוון נסיבות שונות, אשר בהן יופעלו מגוון סנקציות כנגד נהגים אשר אינם מצייתים לחוקי התנועה. כך למשל שיטת צבירת נקודות עלולה לגרור פסילה של רישיון אשר יכולה לנוע עד לכדי שלושה חודשים!

    הפתרון המהיר

    נהגים שונים עלולים להיתקל בדיני תעבורה גם במקרים שאינם אשמים, מקרים אלו יכולים לנוע מחוסר תשומת לב של השוטר ועד לבדיקת ינשוף לא תקינה. כך או כך בסיבוכים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בדינים אלו, אשר יוכל לגלות גם מקרים של חוסר תשומת לב מצידם של מערכות האכיפה וגם להגן על זכויותיהם של הנהגים.

    לכן אחת ההמלצות במקרים שכאלו הוא לא אחר מאשר עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע ניסיון של מעל לשלושים שנים בתחום.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support