ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עבירה על דיני תעבורה

    דיני תעבורה הוא למעשה כל התחום המשפטי הקשור לתחבורה היבשתית בישראל. חוקי התעבורה המוכרים כיום, החלו בבסיסם החל משנת 1929 עוד לפני הקמת המדינה, כאשר המדינה ירשה למעשה את החוקים הישנים ממדינת ישראל המנדטורית שקדמה לה. במסגרם הועברו מצד אחד הוראות בנוגע לרישוי וכלי רכב ונהגים ומצד שני סעיפי העונשין על עבירות התעבורה והוראות לבתי המשפט המוסמכים. כאמור בכל מקרה של עבירה על דיני התעבורה, תצטרכו עו"ד מקצועי ומנוסה לצידכם. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, ישמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום. המשרד פועל מזה למעלה מארבעה עשורים ומוביל את תחום דיני התעבורה בישראל.

    שינויי דיני תעבורה שחלו לאורך השנים

    לאורך השנים חוקי התעבורה שונו לא מעט פעמים ובלא מעט סעיפים. כך למשל החל משנת 1981 ניתן לאפשר לאדם להחליט אם לשלם קנס או לעמוד למשפט במקרים מסוימים ולא חייב להכריח אותו להגיע למשפט אם הוא יבחר לשלם את הקנס, אלא אם עבירתו הייתה חמורה והוא זומן למשפט. גם בכל הקשור לנהיגה בשכרות בוצעו שינויים שונים בחוק החל משנת 2000 והוחמרו הענישות. בשנת 2005 הוצא מהחוק החובה לבקש מאדם לעבור בדיקת דם ובמקום זאת הכניסו את ביצוע בדיקת הינשוף המוכרת.

    אילו מקרים נפוצים קיימים כיום?

    ישנם מקרים רבים ושונים בתחום דיני התעבורה אולם הנפוצים בהם ביותר יהיו ככל הנראה נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, עקיפה מסוכנת, אי ציות לרמזורים וחוקי התנועה, התחמקות משוטר, נהיגה ללא רישיון או במהלך פסילת רישיון ועוד. גם במקרה של תאונה חס וחלילה, ייתכן ותתבעו ותצטרכו ייצוג של עו"ד מקצועי בתחום. חשוב להבהיר כי בית המשפט רואה בחומרה רבה עבירות תעבורה כי אלה מסכנות חיים ולרוב לא רק של זה שעבר אותן. גם אם יש לכם ממש מעט כמות האלכוהול המותרת בגוף כשאתם נוהגים הרי שאתם מסכנים את האנשים שאתכם ואת הציבור בכלל ולכן מומלץ להימנע מעבירה על החוק בכל הקשור לכך. במידה ונתפסתם, נקנסתם, זומנת לחקירה ו/או למשפט צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. משרד עורכי הדין דוד ואיילת גולן, הרשום כחברת עורכי-דין, פעיל למעלה מ- 30 שנה, ומעניק טיפול משפטי רחב ומגוון ללקוחות המגיעים למשרד מכל המגזרים באוכלוסייה ומכל רחבי הארץ.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support