ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    שלילת רישיון לנהג חדש

    משרד עורך הדין דוד גולן מייצג גם מקרים של שלילת רישיון לנהג חדש.

    נהג בכל גיל מוגדר כנהג חדש בשנתיים הראשונות לאחר שקיבל רישיון נהיגה. במהלך התקופה הזו חלות עליו תקנות מיוחדות כגון תליית שלט על השמשה האחורית, נסיעה עם מלווה והגבלה על מספר הנוסעים אותם הוא רשאי להסיע. לנהג חדש כדאי להימנע מביצוע עבירות תנועה חמורות היכולות להוביל לעונשים כבדים כגון שלילת רישיון.

    מה צריך לדעת על שלילת רישיון לנהג חדש

    השנתיים הראשונות של כל נהג חדש מוגדרות כתקופת מבחן לאי ביצוע עברות תנועה חמורות. במידה ולא בוצעו עבירות כאלו הנהג החדש יקבל את הרישיון לטווח ארוך.

    רישיונו של נהג חדש יכול להישלל בגלל מגוון עבירות:

    • עבירות תנועה קלות כגון דיבור בנייד בזמן נהיגה.
    • עבירות בינוניות כגון נסיעה מעל המהירות המותרת.
    • עבירות חמורות כגון גרימת מוות או פציעה או נהיגה בשכרות.

    מכל העבירות הללו העבירות החמורות יובילו לעונשים כבדים ונהגים חדשים יכולים למצוא את עצמם עומדים בפני ביצוע מחדש של תיאוריה, טסט או בדיקה רפואית לפי החלטת משרד הרישוי. עד ביצוע הפעולות הללו, הרישיון נשלל. לאחר ביצועם הוא ייחשב כנהג חדש לשנתיים נוספות.

    ביצוע עבירה שבית המשפט גזר עליה פסילת רישיון נהיגה בפועל ליותר מ-3 חודשים, יוביל את הנהג החדש לשלילת רישיון הנהיגה. בדרך כלל עורך דין מנוסה יוכל להפחית את העונש לפחות מ-3 חודשים ואף למנוע את השלילה.

    למשרד הרישוי הסמכות להחליט אילו אמצעי תיקון יעבור הנהג החדש. המכון לבטיחות בדרכים הוא העונש הקשה מכולם מאחר וזה הגוף אשר מאשר האם הנהג כשיר לנהוג וניתן להחזיר לו את רישיון הנהיגה. עד ביצוע הבדיקות יכולים לחלוף מספר חודשים ובמידה והנהג יוחזר כלא כשיר, הוא יאלץ להמתין שנה לבדיקה חוזרת או להגיש ערעור שיכול לקחת מספר חודשים.

    האם יש עורך דין מומלץ להגנה על עבירות תנועה

    משרד עורך דין תעבורה בחיפה דוד גולן מגן על עבירות תנועה כגון שלילת רישיון לנהג חדש.

    פנו אלינו היום לצורך ייצוג מתאים.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support