ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    רגעים בהם נחוץ עו"ד מומלץ

    החיים מזמנים עבור רבים מאיתנו לא מעט סיטואציות שלא נהיה מוכנים אליהן, חלק מהן עלולות להתרחש בזמן העבודה, חלק אפילו בזמנים של בילוי וחלק לא קטן גם עלול להתרחש בזמן נהיגה. תאונות בכביש בין אם אנו צודקים או הנהג/הולך הרגל צודקים, דורשים הכרה בלא מעט דיני תעבורה וחוקים שונים ולכן לא משנה כמה נתווכח עם המעורבים, שירותיו של עורך דין תעבורה יעזרו לסדר הכל. כך בקלות ניתן יהיה להגיע לא רק להסכמות אל מול חברות הביטוח, אלא גם מחיקה של נקודות בצורה יעילה. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, ובכך להבטיח ליווי אישי מנצח מהרגע הראשון.

    גם בשביל נקודות וגם מהירות

    מהותה של שיטת הניקוד הינה בשביל לגרום לנהגים לנהוג בצורה הרבה יותר רגועה, שלווה ומאפשרת לשאר הסבבה שלהם. עם זאת צבירת נקודות עלולה להתקיים דרך מספר עבירות שונות, בין אם החזקת בטלפון ברגע הלא מתאים ועד לאי עצירה בתמרור עצור. כל אלו עלולים לגרום מספר הולך וגדל של נקודות אשר עלול לגרור מספר סנקציות ובניהן גם קורס נהיגה מונעת.

    על הצורך למחוק את הנקודות עלול להיות מנת חלקם של נהגים רבים, שכן במקרה שכזה מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה אשר יוכל להוביל את ההליך הזה בצורה מהירה ולעיתים אף ביטול של עבירות תנועה נוספות. עם זאת חשוב לתעד את האירוע ולצבור כמה שיותר הוכחות אשר יעידו על חפותו של הנהג.

    איך לא לפסול את הרישיון

    סוגי עבירות שונות עלולים להוביל לכדי פסילה של הרישיון, כאשר נהיגה בשכרות עלולה להוביל לכדי פסילת רישיון לשנתיים. לכן במקרים שכאלו מומלץ לא להיבהל ולהתרוצץ ברחבי הרשת בחיפושים שונים, אלא להתייעץ עם איש מקצועי כמו עורך דין אשר יוכל להתמודד עם הסיטואציה הרבה יותר טוב מכל נהג אחר.

    לכן עבור מקרים סבוכים שכאלו מומלץ לפנות עורך דין תעבורה דוד גולן, לקבל ייעוץ משפטי מהשורה הראשונה ולהיות סמוכים ובטוחים בעתיד רישיון הנהיגה שלנו.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support