ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    איך עורך דין לתעבורה יכול לעזור לכם?

    דיני תעבורה הינם מעגל החוקים, האוכף את כל מה שקשור לכלי רכב ועולם התחבורה בישראל. נהיגה בשכרות, במהירות מופרזת, תאונות, נהיגה ללא רישיון וכד' אלו רק חלק מהדברים המטופלים בתחום זה על ידי משרד עורכי דין דוד ואילת גולן. המשרד פועל כבר למעלה מ-40 שנה ומתמחה בתחום התעבורה ומספק שירותיו בכל רחבי הארץ למגוון רחב של לקוחות. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה בתחום נציגי המשרד המקצועיים והמנוסים ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת. לפרטים התקשרו וקבעו פגישה ללא התחייבות או התקשרו למספר החירום שלנו למענה מהיר בכל שעה.

    כיצד עורך דין תעבורה יוכל לסייע לנו?

    עורך דין תעבורה, הינו עו"ד המתמחה בתחום דיני התעבורה, פועל בעיקר או רק בתחום זה והניסיון שלו בתחום יוכל לסייע לכם בבית המשפט וכן בייעוץ שתקבלו כיצד להתנהל בחקירה המשטרתית ועד המשפט עצמו. בתחום דיני התעבורה העונשים חמורים מאוד, כיוון שברוב המקרים אתם מסכנים גם אנשים אחרים בכבישים ועוברי אורח ולא רק את עצמכם ולכן אתם לא רוצים להגיע למצב שבו עבירת תנועה משנה את חייכם מקצה לקצה. עורך דין תעבורה יוכל לסייע לכם לא רק באמצעות ייעוץ מקצועי, אלא ממש להטות את הכף של התיק בבית המשפט, לסייע בזיכוי שלכם או בהפחתת העונש בהתאם לחומרת העבירה.

    אילו עונשים ניתן לקבל בגין עבירות תעבורה?

    יש מנעד רחב מאוד של עונשים בתחום דיני התעבורה וסוגי העונשים תלויים במידה רבה בסוג העבירה שבוצעה. כאמור עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם בתהליך, להפחית את העונש, אולי אפילו לזכות אתכם במשפט. חלק מהעונשים עשויים להסתכם בקנסות כלכליים או נקודות, אולם במקרים חמורים יותר העונש יכול להיות גם מאסר בפועל ולכן אתם לא רוצים לקחת סיכון במה שיכול להרוס את חייכם.

    מדוע דווקא משרד עורכי הדין דוד גולן?

    למשרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, יש מגוון יתרונות בתחום. החברה נחשבת לאחת המובילות והטובות ביותר בישראל בתחום דיני התעבורה אם לא המובילה שבהן. החברה פועלת מעל 4 עשורים בתחום ומתמחה בתחום התעבורה כך שעורכי הדין במשרד מכירים היטב את כל הסיפורים, המקרים והניואנסים הקטנים לניסוחי החוק.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support