ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    לדעת להתנהל נכון

    הערים במרכז הארץ רוחשות פעילות בכל עת, ולכן התנועה בכבישים היא רבה. כמעט בכל יום עוצר שוטר תנועה נהג שנסע במהירות מופרזת או נהגת שנהגה בהשפעת אלכוהול. משום כך, רבים מתושבי המרכז נעזרים בשירותיו של עורך דין תעבורה במרכז, כדי להשיג הקלה בקנס או בעונש אחר שהוטל עליהם, ואף כדי לצאת זכאים במשפט.

    לעתים קורה שהנהגים עומדים חסרי אונים מול השוטר או פקח התנועה המטיח בהם האשמות. על פי רוב, לא נמצא עם הנהג עורך דין בסביבה אשר ינחה אותו וישים דברים בפיו, כך שעליו להתמודד לבד מול השוטר מבלי להיות מודע לזכויותיו. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לפעול נכונה כאשר שוטר עוצר אתכם על עבירת תנועה:

    • אל תתחילו להתנצל – התנהגות טובה או התנצלות לא תעזור לכם. אם נעצרתם בעוון עבירת תנועה, דעו כי אתם עומדים בפני חקירה לכל דבר. ההתנצלות תוביל להודאה במעשה, והיא שעלולה לסבך אתכם בבית המשפט.
    • השפעת הגרסה הראשונית – הגרסה הראשונה הנמסרת לשוטר בעת התרחשות המאורע היא הגרסה אשר תלווה את הנהג לאורך כל הדרך. לפיכך, אם, למשל, נהגתם במהירות אסורה של 120 קמ"ש, ציינו כי נהגתם במהירות של 90 קמ"ש. ברוב המקרים לא ניתן להוכיח מה הייתה המהירות האמתית במהלך ההתרחשות.
    • בקשו להיפגש עם עורך דין – עמדו על זכותכם להיפגש עם עורך דין תעבורה במרכז. עורך דין מקצועי יוכל לסייע לכם להיחלץ מהמצב, והוא ילווה אתכם לאורך כל ההליך המשפטי.
    • לסרב לבדיקה – כדי למנוע מצב של נהיגה בשכרות, שוטרים ופקחים מבצעים בדיקת ינשוף לנהגים. סירוב ביצוע הבדיקה עלול להיחשב כעבירת נהיגה בשכרות, ולכן תמיד כדאי לשתף פעולה עם השוטרים.

    עו"ד דוד גולן – לצאת נקי מאשם

    כולנו עלולים לחטוא בעבירות תנועה לפחות פעם אחת בחיינו, ועלינו לדעת לאיזה עורך דין תעבורה במרכז לפנות בשעת צורך. עו"ד דוד גולן עוסק בתחום דיני התעבורה קרוב ל-30 שנה, והוא בקיא ברזי החוק. הצוות המקצועי במשרד עורכי הדין ישמח לעזור לכם להתגבר על כל תסבוכת שנקלעתם אליה כנהגים ולטפל בנושאים כמו ביטול שלילת רישיון נהיגה, הקלה בעונש עבור נהיגה מופרזת או ביטול אישום בעבור נהיגה בשכרות.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support