ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד תעבורה מומלץ לתאונות דרכים

    תושבים רבים בארץ משתמשים ברכב הפרטי שלהם בכל יום. הם משתדלים לציית לחוקי התנועה ולנסוע במהירות המותרת. עם זאת, אנו כבני אדם נוטים לעשות טעויות, וטעויות אלה מתרחשות דווקא לעיניו הבוחנות של שוטר תנועה. מרגע זה, עו"ד תעבורה מומלץ הוא איש המקצוע הראשון שעלינו לפגוש אם ברצוננו לצאת מהתסבוכת שנקלענו אליה. עו"ד תאונות דרכים מקצועי בקיא בכל חוקי התעבורה, והוא יכול להוביל לביטול הקנס או להקלה בעונש.

    טיפים לבחירת עו"ד תעבורה מומלץ בתאונות דרכים

    ישנם עורכי דין רבים בשוק, אך לא כולם טובים כפי שהם מציגים את עצמם. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את עורך הדין המתאים לכם:

    • עורך דין המתמחה בתחומו – בדיני תעבורה אין מקום לפשרות, ולעתים אף מדובר בהרשעות רציניות במקרים של תאונה קטלנית. כדי לדעת שהמקרה שלכם נמצא בידיים טובות, עליכם למצוא עורך דין הבקיא בתחום התחבורה.
    • מי יטפל במקרה – במשרד עו"ד עובדים על פי רוב כמה עורכי דין – חלקם עורכי דין ותיקים ומנוסים ואחרים מתמחים. אם כבר פניתם למשרד עו"ד בררו מי עומד לטפל בתיק שלכם והתעקשו על כך שבתיקכם יטפל איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום.
    • קשר אישי – בדומה לאינטראקציה של רופא ומטופל או בין תלמיד למורה, צריכה להיווצר גם כימיה ביניכם לבין עורך הדין. ההבנה ההדדית תעודד אתכם לשתף פעולה עם עורך הדין במטרה להגיע אל התוצאה הרצויה.
    • חיפוש ממליצים – דרך טובה למצוא עו"ד תעבורה מומלץ בנושא נהיגה בשכרות היא לקרוא עליו המלצות. אם קיבלתם מחברים של עורך דין ידוע, חפשו את שמו באינטרנט ומצאו תגובות של לקוחות. כך תוכלו להתרשם מכלל התגובות – האם רובן חיוביות?
    • הצעת מחיר – לעתים קרובות המחיר הוא שיכול לקבוע אם לפנינו עומד עורך דין מקצועי. מתמחה או עורך דין חסר ניסיון עשוי לדרוש מחיר נמוך יחסית, בעוד עורך דין ותיק ידרוש מחיר הוגן אך לא נמוך עבור השירותים האיכותיים שהוא מציע.

    עו"ד דוד גולן – יוצאים זכאים מאשמה

    עו"ד דוד גולן הוא האדם הנכון לפנות אליו, אם אתם מחפשים עו"ד תעבורה מומלץ. עו"ד גולן הוא בוגר הפקולטה למשפטים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, והוא עוסק בתחום התעבורה קרוב ל-30 שנה בתחום, דבר ההופך אותו לעורך דין מנוסה וייחודי. המשרד עצמו קיים מעל 20 שנה והוא מעניק שירותים במגוון נושאים כדוגמת שלילת רישיון או תאונות קטלניות.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support