ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    דוד גולן עו"ד לענייני תעבורה

    מדי יום אנו חשופים לסכנות בכביש המאיימות לפגוע בנהגים, נוסעים והולכי רגל כאחד. כשמתרחש מאורע כלשהו האשמה מוטלת בדרך כלל על הנהג, אך בעזרת עו"ד לענייני תעבורה אמין ומקצועי אפשר לצאת ממצבים מורכבים גם אם נראה ממבט ראשון שאין להם פתרון ממשי. עם זאת, עורך דין מקצועי שיש לו ניסיון רב בתחום יכול להוציא את הנהג זכאי גם במקרים חמורים.

    תחומי עיסוקו של עו"ד לענייני תעבורה

    עורך דין לענייני תעבורה עוסק במגוון רחב של תחומים. כך שאם עברתם תאונת דרכים, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות לעורך דין טוב אשר יוכל להמליץ לכם לגבי דרכי פעולה טובות שיעזרו לכם לצאת מהתסבוכת. אלה כמה דוגמאות לתחומים שבהם עוסקים עורכי דין תעבורה:

    • נהיגה בהשפעת סמים – הוכחת הנהיגה בהשפעת סמים חלה על הנהג. אם השוטר או הפקח חושד בכך שאדם מסוים נוהג ברכב תוך שימוש בסמים, הוא יכול לבקש ממנו לבצע בדיקות דם ושתן במטרה לבדוק אם יש שאריות של סמים בגופו. מדובר בבדיקה מדויקת על פי רוב, אך לעתים אפשר להקל בעונשו של הנאשם על ידי מציאת פגם בהתנהלות הפקח או השוטר במהלך החקירה.
    • נהיגה בהשפעת אלכוהול – נהיגה לאחר שתיית משקאות אלכוהוליים מסכנת את הנהג וסביבתו, ולכן היא אסורה על פי חוק. מדי פעם מבוצעת בדיקת אלכוהול בעזרת מכשיר הינשוף על ידי שוטרים ופקחי תנועה. אם יימצא אלכוהול בגוף הנהג, רישיונו יישלל. למרות זאת, לעתים עו"ד לענייני תעבורה יכול לבטל את העונש על ידי הוכחה כי בדיקת הינשוף לא התבצעה לפי הנהלים המקובלים.
    • נהיגה במהירות מופרזת – כל נהג עובר מדי פעם על החוק כאשר הוא נוסע במהירות מופרזת בכביש מהיר או עירוני. במקרים מסוימים ניתן לבטל קנס או שלילת רישיון על ידי הוכחה כי השוטר לא נהג לפי הכללים כאשר עצר את הנהג.

    נהיגה בטוחה עם עו"ד דוד גולן

    אנו שומעים מדי פעם על נהג שרישיונו נשלל בגלל עבירת תנועה זו או אחרת, וחלקנו אף חוששים לנהוג. אף על פי כן, עם משרד עורכי דין כמו של עו"ד דוד גולן אין מקום לדאגה. המשרד עוסק בתחום דיני התעבורה במשך שנים רבות. עו"ד לענייני תעבורה מטעם המשרד ישמח לסייע לכם, להקל בעונש הנגזר עליכם או לזכות אתכם.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support