ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עבירות תעבורה – מהם ומה ההשלכות?

    תאונות עלולות להתקיים כמעט בכל מקום וזמן בחיים שלנו, החל מהעבודה אליה אנו הולכים כל יום ולעיתים אפילו במסיבה בה חגגנו עם הקרובים לנו. כך או כך במקרים של תאונות בכביש אי אפשר שלא לפנות אל עו"ד תעבורה, אשר יוכל להרגיע את המעורבים ולהעניק מעטפת משפטית ומדויקת עבור מעורב מכל צד של התאונה. אך איש מקצוע שכזה יכול להיות רלוונטי גם במקרים אחרים, החל ממחיקת נקודות ועד לתאונות מינוריות הכוללות לעיתים רכוש. וכאשר מחפשים אחר עורך דין לדיני תעבורה מומלץ לפנות עורך דין תעבורה דוד גולן, ובכך להבטיח שירות משפטי אישי ומעולה לכל סוגי תאונות הדרכים.

    לרגעים מסובכים

    במקרה של נהיגה בשכרות ישנם לא מעט טיפים שרבים מהנהגים לא מכירים, הראשון מבניהם אולי נשמע "קל" או צפוי במיוחד והוא כמובן לשתף פעולה עם השוטרים בזירת האירוע. טיפ שני הוא כמובן לזכור או לכל הפחות לתעד את רגעי הבדיקה, בין אם מדובר בפעולת נשיפה או בהליכה על קו ישר. זכירה של שמות השוטרים ובנוסף גם תיעוד של האירוע, יעזרו גם בפנייה אל עו"ד תעבורה להכיר את כל התמונה בצורה מלאה.

    עם זאת תיעוד של המקרה יוכל לעזור בבית המשפט, בין אם השוטרים אשר לא ביצעו את הבדיקות בצורה הנכונה ובין אם הנהג הביע רצון טוב ושיתף פעולה. כל אלו יכולים לשחק לטובתם של החשודים, לכן מלבד הטיפ שלא לשתות ולנהוג, הטיפים הלו בהחלט יכולים להציל במצבים שאלה.

    העונשים ולמה נדרש איש מקצוע

    עונשי התעבורה משתנים ומותירים לשופטים מרווח די גדול להחלטה בנוגע לאופי ולכמות זמן העונשים, עם זאת נהיגה בשכרות עלולה להוביל לכדי פסילת רישיון של שנתיים ובחלק מהמקרים גם מאסר בפועל. אך במקרים שכאלו קיימות הקלות שונות, כאלו שבזכות עו"ד תעבורה ניתן יהיה להפחית את העונש. הקלות אלו כמו פגיעה רק ברכוש, כמות נמוכה של אלכוהול ועוד.

    ובכדי לקבל ליווי משפטי אישי ומעולה מתחילת הדרך, מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן בעל ניסיון של עשרים שנים.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support