ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    באילו תחומים מטפל עורך דין תעבורה?

    אם אתם מחפשים עו"ד תעבורה מנוסה ומקצועי, תוכלו למצוא אותו במשרד עו"ד דוד ואילת גולן. המשרד פועל למעלה מ-30 שנה בתחום ומתמחה בתחום דיני התעבורה ונחשב למוביל בתחום זה בישראל. המשרד מעניק שירותיו למגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים ובכל רחבי הארץ. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. באתר תמצאו גם מספר טלפון למקרה חירום אליו תוכלו להתקשר בכל שעה. נשמח להיות זמינים עבורכם לכל צורך וללוות אתכם בתהליך ואף לייעץ לכם לפני החקירה המשטרתית, שבדרך כלל תהיה קודמת למשפט בתחום.

    איך לבחור עו"ד תעבורה בתחום?

    • ניסיון – ככל שעורך הדין מנוסה יותר, עבר יותר תיקים ומקרים שונים, שמע יותר סיפורים ועסק ברבדים שונים של תחום דיני התעבורה לאורך השנים כך הסיכוי שהוא יוציא אתכם מהבוץ שנכנסתם אליו הוא גבוה יותר.
    • תחום התמחות – עורך דין לא יכול להתמחות בכל הסוגיות המשפטיות והתחומים המשפטיים שכן מדובר בתחום מורכב ומסועף הכולל תחומים שונים והתמחויות שונות. אתם צריכים לעבוד מול עו"ד תעבורה המכיר היטב את החוקים בתחום ואיך להשתמש בניואנסים הקטנים ביותר בחוק על מנת להוכיח את חפותו של הלקוח שלו.
    • זמינות – אתם רוצים לעבוד מול עו"ד שיהיה זמין עבורכם לשאלות וייעוץ, שיספק לכם את כל המידע שאתם צריכים לפני, במהלך ואחרי חקירה ו/או הליך משפטי בתחום.
    • אכפתיות – בהתאם לשיחה/הפגישה שלכם עם עורך הדין, תוכלו להתרשם אם אכפת לו מכם או שאתם עוד לקוח עבורו, עוד מספר בהכנסות החברה ותיק שצריך לטפל בו. יחסית טובים עם עורך הדין חיוניים מאוד.
    • המלצות – כמו בכל תחום ואיש מקצוע שאנו בוחנים את שירותיו כדאי מאוד לבחון את ההמלצות שלו ואף לשוחח עם לקוחות עבר במידת הצורך.

    באילו תחומים אמור לטפל עורך דין תעבורה?

    עורך דין תעבורה, מתמחה ומטפל בכל הקשור לעבירה על חוקי התחבורה, לדוגמה: עבירות מהירות, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון או בטוח, ייצוג לאחר תאונה, נהיגה בפסילה ועוד. במקרים מסוימים עונשים יכולים להגיע אף לכדי מאסר בפועל ולכן חשוב מאוד להיעזר בעו"ד מנוסה ומקצועי בתחום. ללא היסוס פנו אל משרדם של עורכי הדין דוד ואילת גולן, ותקבלו מענה מקצועי.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support