ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עבירות בתחום דיני התעבורה

    עבירה על החוק באופן כללי, היא דבר שיכול לשנות חיים של אדם. לעתים אנשים נקלעים לסיטואציות מחוסר תשומת לב, מתום לב או כי הם פשוט היו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. במקרים אחרים יכול להיות שהפלילו אותם או שפשוט הם בני אדם נורמטיביים שעשו טעות ואין להם תיקים פלילים. בתחום דיני תעבורה ישנן נסיבות שונות שיכולות לשנות חיי אדם. משרד עו"ד דוד ואילת גולן, מתמחה בתחום דיני התעבורה ומספק שירותיו כבר למעלה מ-30 שנה בתחום ובהצלחה רבה. במידה ונקלעתם למשפט תעבורה או חקירה בנושא ואתם צריכים עו"ד לתעבורה צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    מהן עברות בתחום התעבורה?

    • נהיגה במהירות מופרזת – אחת העבירות היותר נפוצות וגם המסוכנות שבהן. נהיגה במהירות מופרזת יכולה לסכן עוברי דרך וכמובן נהגים אחרים בכביש שלא נדבר גם על הנהג עצמו והאנשים שנמצאים בתוך רכבו. יש פחות זמן תגובה, זה עשוי להבהיל ולבלבל נהגים אחרים והתנגשות מהירה יותר תהיה גם קטלנית יותר. משום כך בית המשפט רואה עבירות אלו בחומרה רבה.
    • נהיגה בשכרות – אם יש משהו חסר אחריות מלנהוג במהירות מופרזת, זה לנהוג בשכרות. לא די בכך שאנשים הנוהגים עם מספיק אלכוהול בגופם לא יכולים להגיב במהירות אלא גם שהחושים מעורפלים וקשה יותר לקבל החלטות, ניתן להירדם על ההגה או אפילו במקרים מסוימים לסבול מאשליות.
    • שימוש בטלפון נייד – המחלה של הנהגים בישראל. כולם צמודים לטלפון שעות רבות במהלך היום. לפחות בנהיגה תניחו את הטלפון בצד והתרכזו בכביש ובנהיגה. יש שחושבים שמותר להשתמש בטלפון אם הרכב עומד ברמזור או בפקק אולם לאלה שלא מבינים היטב את החוק לגבי רכב עומד ורכב נע עשויים להסתבך שלא לצורך.
    • תאונות דרכים – במקרים של תאונות דרכים לעתים רבות יהיו תביעות מהצד הנפגע, מחברות הביטוח ואפילו מגורמים נוספים לעתים. על כן אתם רוצים להיוועץ עם עו"ד לתעבורה המנוסה בתחום.

     פנו למומחים בתחום

    משרד עו"ד דוד ואילת גולן, מתמחה בתחום התעבורה וישמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר בתחום ובפריסה ארצית. עבירות תעבורה עשויות להסתיים בפסק דין חמור מאוד שעשוי לשנות את חיו של אדם מסוים ועל כן חשוב שיהיה עו"ד מנוסה ומקצועי שילווה אתכם בתהליך.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support