ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    דוגמאות לעבירות בתחום דיני התעבורה

    אין ספק כי אחד התחומים המורכבים והמסועפים, הוא תחום דיני התעבורה. חוקים חדשים בתחום נחקקים כל הזמן, חידושים לתקנות ועוד. חשוב להבהיר כי אנשים עשויים להבין את החוק בצורה אחת אך הוא אומר בפועל משהו אחר לגמרי ואז הם לא מבינים מדוע קיבלו קנס, נקודות וכו'. לדוגמה במקרה של שימוש בטלפון נייד שבו החוק אומר שניתן להשתמש בנייד כשהרכב אינו נע. הכוונה היא לכך שהרכב חונה, אינו נע ואינו פעיל ולא כאשר אתם עומדים עם הרכב בפקק או ברמזור וכביכול "לא נע". אנשים רבים מרשים לעצמם להתעסק עם הטלפון במקרים כאלה ולעתים רבות נעצרים וחוטפים קנסות. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, פועל בתחום דיני התעבורה כבר למעלה מ 4 עשורים וישמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ותקבלו את השירות המקצועי, האדיב והאיכותי ביותר.

    מספר דוגמאות לעבירות בתחום התעבורה

    • מהירות – נהיגה במהירות מופרזת היא אחת מהעבירות הנפוצות ביותר ואנשים רבים נופלים בה. כשהכביש פנוי קל ללחוץ על דוושת הגז ולעבור את המהירות המותרת ו-30 קמ"ש מעל המהירות המותרת, עשוי לגרור אתכם ישירות למשפט וזה עשוי להיות חמור במיוחד. במידה ונתפסתם נוהגים במהירות צרו קשר באתר או בטלפון בדחיפות האפשרית.
    • שימוש בטלפון נייד – כפי שאמרנו בפתיחה אנשים נוטים להקל ראש בכל הקשור להבנת חוק השימוש בטלפון נייד ברכב. אם אינכם מכירים היטב את החוק אל תשתמשו בטלפון נייד כשאתם ברכב.
    • נהיגה בשכרות – במידה ונתפסתם בנהיגה בשכרות, אפילו עם מעט אלכוהול בגופכם מעל המותר בחוק, צרו קשר עם עו"ד דיני תעבורה בדחיפות שילווה אתכם בתהליך, שתפו פעולה עם השוטרים ואל תנסו להתחמק. לפני החקירה במשטרה בקשו להתייעץ עם עורך הדין שלכם תחילה.
    • במקרה של תאונות דרכים.
    • נהיגה בפסילה/ללא רישיון.

    מדוע חשוב להיוועץ עם עורך דין במקרה של קנס או עמידה למשפט?

    במקרים רבים העונש יכול להגיע גם למאסר בפועל ורישום פלילי ואלו דברים משני חיים שיכולים להרוס חיים של אדם או משפחה. לכן אתם רוצים להימנע מהגעה למצב הזה ולהיות מיוצגים על ידי עורכי דין לתעבורה מנוסים ומקצועיים שילוו אתכם בתהליך. פנו אל משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן וזכו לייעוץ המקצועי ביותר.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support