ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    סוגיות במשפט עבירות תנועה

    מקרים שונים בחיינו עלולים לגרור אותנו אל כדי לא מעט דיונים משפטיים, כאלו בעיקר מתרחשים במקומות כמו הכבישים הסואנים שלא פעם מתרחשים בהם מקרים סבוכים ושונים, כמו תאונות שרשרת, פגיעות שונות ברכוש ובנפש ועוד מגוון מקרים שונים ומשונים. על במקרים שכאלו ובזירה ייחודית כמו הכביש מומלץ לפנות אל עו"ד לתעבורה, על מנת להכיר את כל הפסיקות, לקבל את היחס הראוי למקרים כמו תאונות שעלולות להתקיים בכביש או במקרים משיקים וכמובן להגיע לכדי הסדר ראוי. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע ניסיון של מעל לשלושים שנים בתחום דיני התעבורה, החל משתייה בשכרות ועד לתאונות פגע וברח.

    איך לבחור את האיש הנכון

    בחירה של עו"ד לתעבורה נעשית במרבית המקרים תחת תנאי לחץ לא קטנים, לעיתים רגעים ספורים לאחר שהאירוע מסתיים ובחלק מהמקרים עד ליום זמן התאונה. כך או כך בחירה של עורך דין בשעות אלו הינה קריטית ויש לבצע אותה בצורה שקולה ומדודה, לכן הפרמטר הראשון בבדיקה היא כי סוג התמחותו של עורך הדין הוא בדיני תעבורה ולא במשפט אזרחי או משפט מסחרי.

    פרמטר שני הוא כמובן המלצות, בין אם בתיקים קודמים ובין אם בקבלת מספרי טלפון של לקוחות קודמים.
    וכמובן פרמטר נוסף וחשוב מאין כמוהו בבחירה של כל סוגי עורכי הדין, הוא כמובן תיאום הציפיות שלנו אל מול השופט, שכן במקרים של תאונה חמורה עם הימצאות שלאלכוהול בדם הנהג, ככל הנראה שהסיכויים לזכאות מוחלטת נמוכים.

    להכיר בעבודה של עורך הדין

    מלבד הבחירה בעו"ד לתעבורה ישנם עוד כמה פרמטרים שיוכלו לעזור לנו להכיר ביכולות של עורך הדין כמו היכולת להעניק יחס אישי ואמפטיה כלפי הלקוח, ומנגד גם להעניק עדכונים שוטפים ושקיפות מלאה של עורך הדין. כל אלו הינם חשובים לא רק בשל היכולת לעקוב אחרי המשפט או להנות מכוס קפה, אלא בכדי להכיר לאן הכסף הולך.

    ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל  עורך דין תעבורה דוד גולן, המעניק מטריה משפטית עבור כל מקרי תאונות הדרכים.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support