ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה ללא רישיון בקרב בני נוער

    משרד עורך הדין דוד גולן מייצג בתיקים של נהיגה ללא רישיון בקרב בני נוער.

    סקרים מראים כי אחד מכל שלושה בני נוער בישראל הודו כי הם נוהגים בטרם הוציאו רישיון נהיגה כחוק ומספר דומה מכיר מישהו שנוהג ברכב ללא רישיון. יתרה מכך, מדי שנה נתפסים בכבישים כ-1500 בני נוער נוהגים ללא רישיון. מדובר בתופעה חמורה הגוררת איתה עונשים חמורים ולפעמים תוצאות הרסניות לנהג ולמשפחה.

    מה יש לדעת על נהיגה ללא רישיון בקרב בני נוער

    נהיגה ללא רישיון הינה עבירה חמורה הקבועה בסעיף 10 לפקודת התעבורה: אסור לאדם שאינו בעל רישיון נהיגה לנהוג ברכב מנועי. לרוב מדובר בבני נוער אשר מבקשים מחבריהם לתת להם ״לעשות סיבוב״ ברכב.

    העונש חמור בהתאם: אדם הנתפס נוהג ללא רישיון נהיגה צפוי למאסר לתקופה מקסימלית של שנתיים ובנוסף שלילה בפועל לתקופה של לפחות 3 חודשים. רוב השופטים לא ימהרו לשלוח אדם למאסר על עבירה זו ויסתפקו במאסר על תנאי, אך גם זה מהווה כתם בתיקו של המורשע.

    עונש הפסילה בפועל אינו חל מידית כאשר בפועל לאדם אין עדיין רישיון נהיגה. הפסילה תחל מיד עם הוצאת רישיון הנהיגה על ידו.

    המתיר לאדם ללא רישיון לנהוג ברכב יכול אף הוא לעמוד לדין. העבירה מוגדרת בחוק כהתרת נהיגה. העונש הצפוי כולל מאסר, פסילת רישיון וקנס. תקופת המינימום לפסילת רישיון הנהיגה היא 3 שנים.

    חומרת העברה והשלכותיה מתקבלות שונה בכל בית משפט ולכן חשוב ביותר לשכור את שירותיו של עורך דין המתמחה בעבירות תעבורה שיכול להציג את הנסיבות אשר הובילו לביצוע העברה. בתי המשפט רואים בנהיגה ללא רישיון התרסה כנגד רשויות החוק וייצוג טוב של עורך דין תעבורה בחדרה מנוסה יכול מנוע עונשים כבדים, לדוגמה עונש מאסר בפועל.

    היכן ניתן למצוא עורך דין מתאים

    משרד עורך הדין דוד גולן יכול לייצג אתכם בתיקים של נהיגה ללא רישיון בקרב בני נוער. משרדינו מייצג נאשמים בעבירות תעבורה בכל רחבי הארץ. פנו אלינו היום לקבלת ייצוג הולם ולא מתפשר.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support