ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מקרים בהם נדרש התייעצות עם עו"ד

    למי מאיתנו לא יצא לצאת אל בילוי לילה עם חברים ומבלי לשים לב לחרוג מהכמות אלכוהול המותרת? ככל הנראה שרובנו וסיכוי עוד יותר גדול, כי גם לא תפסו אותנו. אך מקרים כאלו עלולים להסתבך לא רק במקרה של תאונה חס ושלום, אלא גם במקרים של בדיקה רנדומלית של שוטר תנועה אשר עלולה לגלות את כמות האלכוהול בדם הנהג. מקרה שכזה ללא ספק דורש התערבות של עורך דין לתעבורה מקצועי, אשר יעניק ליווי משפטי הולם מתחילת הדרך ועד לסיום הדיונים בבית המשפט. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע ניסיון של מעל לעשרים שנים וליווי משפטי מהמובילים בישראל בתחום תאונות הדרכים.

    לא רק במצבי שכרות נחוץ איש מקצוע

    במקרים של שכרות החוק עלול לדרוש לכל היותר פסילה של שנתיים, אך מקרים שונים יכולים להוביל לכדי המתקה של הדין ולעשות זאת דרך מגוון נסיבות שונות. כאשר עורך דין ידע להכיר את אופי הפגיעה למשל, את אופי שיתוף הפעולה של הנהג ועוד מגוון נסיבות שונות אשר עלולות דווקא להטיב עם הנהג. מצד שני מקרים של צבירת נקודות עלולה להוביל למנעד רחב של סנקציות נגד הנהג, שכן מקרים שונים וצבירה של מעל לשלושים נקודות תוביל לטסט נוסף.

    לכן על ידי עורך דין לתעבורה ניתן כיום לבצע מחיקה של נקודות, כאשר אחת ההמלצות היא לבצע זאת כאשר הדוח עדיין "טרי" והיכולת להתדיין אל מול גורמי האכיפה השונים עודנה קיימת. עם זאת חשוב לדעת כי מספר רב של נקודות, עלול להוביל לכדי עסקאות טיעון שונות.

    גם בשביל נהגים חדשים

    גם נהגים חדשים עלולים לבצע מגוון עבירות אשר עלולות לשלוח אותם לבצע מבחן טסט נוסף, בין אם נהיגה ברכב שאיננו תואם לרישיון ועד לשימוש הרכב לעבירות מין. מקרים כאלו ועוד רבים ידרשו כמובן עורך דין לתעבורה מנוסה, אשר יוכל להעניק מטריה משפטית איכותית ולהמתיק את הדינים עד כמה שניתן.

    ובכדי להגיע לתוצאות מעולות מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support