ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עצר אתכם שוטר? כך תתנהגו

    משרד עורכי הדין דוד גולן מתמחה בתחום דיני התעבורה ומספק שירותיו למעלה מ 3 עשורים בתחום. עורכי הדין המנוסים של המשרד, פועלים שנים רבות בטיפול בתיקים מסוגים שונים על כל עבירות התנועה והתעבורה האפשריים שתוכלו לחשוב עליהם, עם אחוזי הצלחה גבוהים ביותר. למעשה המשרד נחשב לאחד המובילים בישראל לענייני תעבורה ופועל בכל רחבי הארץ עם מגוון רחב של לקוחות. לפרטים נוספים וקביעת פגישה, צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם את כל הליווי המקצועי שאתם צריכים. כמו כן ישנו טלפון באתר למקרים דחופים.

    מה לעשות כשוער אתכם שוטר תנועה?

    אחת הבעיות הגדולות בישראל היא שאנשים שעוברים על החוק, בין אם באופן תמים ובין אם מפאת זלזול בחוק, פשוט מנסים לברוח מהאשמה או יותר נכון מהשוטרים. שוטר מבקש לעצור בצד והם פשוט מנסים לברוח או לחמוק מעיניהם של השוטרים. גם אם עצרו בצד וקיבלו קנס או זימון לחקירה – הם מנסים להתחמק ולברוח בכל דרך. הבעיה עם זלזול בשוטרים או בחוק, היא שבית המשפט רואה זאת בחומרה רבה לאחר מכן, אפילו לא פחות מהעבירה עצמה. לכן אם שוטר מבקש מכם לעצור בצד – פשוט עשו זאת. קיבלתם קנס? נקודות? זימון לחקירה? פנו מיד אל עורך דין לתעבורה המתמחה בנושא שייעץ לכם מה להגיד ואיך להתנהל וכך תוכלו להיכנס להליך נכון שבו אפשר יהיה לעזור לכם לצאת מהסיטואציה הלא נעימה במינימום נזק.

    החשיבות של עורך דין לתעבורה בהליך המשפטי שלכם:

    לעורך הדין שייצג אתכם, יש משמעות מכרעת על האופן שבו תתנהלו בחקירה המשטרתית, עד המשפט, במהלכו ולאחריו. במידה רבה, עורך הדין שתבחרו עשוי להשפיע במידה ניכרת על תוצאות המשפט שכן אם עורך הדין אינו מנוסה דיו בתחום דיני התעבורה הוא עשוי שלא להספיק לטפל בצורה מקצועית במשפט שלכם ואתם עשויים לספוג עונש כבד בהרבה ממה שיכולתם לספוג אילו היה זה עורך דין המתמחה בתחום התעבורה. כמו כן ניסיון עורך הדין וניהול תיקים דומים בעבר ישפיעו גם הם על ההליך המשפטי, הייעוץ שייתן לכם ועוד.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support