ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מהן היתרונות בבחירת עורך דין מתאים?

    מקרים רבים עלולים להביא אותנו לכדי מצבים שונים ובהם נעזר באיש מקצוע כמו עו"ד לענייני תעבורה, אשר יוכל להציל אותנו ממגוון רחב של מצבים, בין אם מנהיגה בשכרות, ביטול דוחות, מחיקה של נקודות ועוד שירותים. מקרים שכאלו עלולים פשוט "ליפול" על כל אחד ואחת מאיתנו ללא כל הכנה מוקדמת, בין אם לרגע נגענו בפלאפון רק בכדי לסדר או לענות, ובין אם צברנו נקודות באופן שיטתי ועקבי למרות השתדלות רבה מצדנו. במקרים שכאלו ועוד מקרים אחרים ושונים מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע שירותי עריכת דין למגוון מקרי תעבורה ובעל ניסיון של מעל לשלושים שנים.

    למה לבחור עו"ד המתמקצע בתעבורה?

    השאלה הזו חוזרת על עצמה דרך מגוון של רחב מקרים, כאשר קיים איזה שהוא בן משפחה של הנהג או חבר מקרבה כזו או אחרת, המבקשים להתערב בתיק או לכל הפחות להוביל אותו. מקרים שכאלו עלולים להוביל לתוצאה ידועה מראש, ראשית כי עו"ד לענייני תעבורה לא רק התמקצע בצורה "יבשה" בדיני תעבורה אלא מכיר את ההליכים השונים, גם של הענישות וגם המקרים הטכניים עליהם ניתן להישען.

    מלבד זאת השכרת שירותיו של עו"ד תפשר גם הכרה בפסיקות קודמות, אשר יאפשרו בחלק מהמקרים המתקה של הדינים, יכולת לקבל עונשים פחותים יותר או להוכיח כי קיימות פסיקות קודמות המאשרות בקשה כזו או אחרת. כל אלו חשובים בהליכים שכאלו ולכן הבחירה בעורך דין המתמחה בדיני תעבורה, תהיה אחראית ומושכלת על מנת לקבל הליך הוגן ותוצאה ראויה.

    נקודות לשימוש

    כאשר שוכרים את שירותיו של עו"ד לענייני תעבורה מומלץ להבין את הנקודות הבאות, אשר יוכלו להפוך את הטיפול בתיק להרבה יותר נוח כמו למשל עמידה בלוחות זמנים. עורך דין מקצועי יידע לעדכן בזמן, לשלוח מכתבי התראה ולעדכן בכל זמן שנעשו פעולות כאלו ואחרות, לא רק בשל השקיפות אלא גם בכדי לשמור על סדר וארגון התיק.

    לכן במקרי תעבורה שונים שכאלו, מומלץ להסתמך על עורך דין תעבורה דוד גולן

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support