ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מהו משפט תעבורה?

    משפט בתחום התעבורה יכולה מאוד להשפיע על חיים של אדם מסוים ולעתים אפילו על משפחה שלימה. בעוד פסק הדין יכול להיות לעתים רק קנס כספי או נקודות הרי שלעתים בית המשפט יכול להחליט על שנות מאסר כעונש בחוקים מסוימים. בדרך כלל בית המשפט מחפש למצות את הדין עד תום עם הנאשם כדי לשפר את האכיפה בנושא ולמען יראו אחרים ויזהרו. על מנת לסייע לכם בהליך המשפטי שלכם תצטרכו ליצור קשר באתר או בטלפון עם משרד עו"ד דוד גולן המתמחים מזה למעלה מ-30 שנה בתחום דיני התעבורה בישראל.

    איך מתנהל משפט תעבורה?

    משפט תעבורה הוא הליך משפטי שעובר הנאשם מהרגע שנעצר על ידי השוטרים בדרכים ועד המשפט המנוהל נגדו בבית המשפט לענייני תעבורה. לרוב המשפט יתחיל מחקירת המשטרה או באמצעות דו"ח שהתקבל על ידי השוטר המזמן למשפט. ייתכן ומה שניתן לכם על ידי השוטר הוא דו"ח ואתם ביקשתם להישפט כדי לבטל את הקנס. בית המשפט לתעבורה קיים מכוח החוק והוא בעל סמכויות רבות. ישנם סניפים של בית המשפט בכל רחבי הארץ והוא מנהל כאמור תיקים בתחום דיני התעבורה.

    איך בוחרים עו"ד לענייני תעבורה?

    עו"ד לענייני תעבורה יכול להיות ההבדל בחומרת פסק הדין שתקבלו. עו"ד מקצועי ומנוסה יוכל לסייע לכם להפחית משמעותית מהעונש ואפילו לבטל את ההאשמות נגדכם אם ימצאו פתחים לכשלים שונים בניסיון המשטרה להוכיח את אשמתו של הנישום. כאמור בחירת עורך דין היא לא משהו שאתם רוצים להקל בו ראש וכדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים שונים:

    • התמחות – משרד עו"ד מקצועי מתמחה לרוב בתחום אחד על 3 תחומים שבהם הוא מספק את השירות. כאמור התחום המשפט הוא מורכב ומסועף ועורך דין לא יכול להתמחות בכל התחומים. לכן כדאי לבחור במשרד עורכי דין המתמחה בתחום דיני התעבורה.
    • המלצות – חשוב מאוד לעבור מול משרד עורכי דין עם המלצות ואף לשוחח עם לקוחות עבר כדי להתרשם מחוות דעתם בנושא.
    • ניסיון – כמה זמן קיימת החברה? האם מולכם עומד עורך דין צעיר שנראה שכרגע סיים לימודי משפטים? או עו"ד סמכותי וותיק שהניסיון שלו יסייע לכם בהליך המשפטי.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support