ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מהירות מופרזת נהג חדש

    משרד עורך הדין דוד גולן ידוע בייצוג עקב מהירות מופרזת נהג חדש.

    נהגים חדשים, בעיקר הצעירים בהם, אוהבים לעיתים להרשים את החברים על ידי נהיגה מהירה וביצוע מירוצים על הכביש. פעמים רבות התעלולים הללו נגמרים בלא נזק ממשי זולת תפיסתם על ידי המשטרה ומתן העונשים הקבועים בחוק.

    מהם העונשים על מהירות מופרזת נהג חדש

    • על פי חוק ״נהג חדש שהורשע בעבירות מן התוספת השלישית, בתקופה בה היה עדיין מוגדר כ"נהג חדש", תתנה רשות הרישוי את חידוש רישיונו בביצוע בחינות ובדיקות שתקבע. נציין כי עבירת מהירות מוגדרת בתוספת השלישית לחוק התעבורה.
    • נהג חדש אשר הורשע בעבירות מהירות בשנתיים הראשונות לנהיגתו, יתבקש לעבור שוב מבחן תאוריה ומבחן רישוי כתנאי לחידוש הרישיון. בנוסף, יירשמו לחובתו נקודות ורישיונו אף יכול להישלל בהתאם לחומרת העבירה. חשוב לציין כי במידה והנהג עבר את מבחן התיאוריה ומבחן הרישוי הוא נחשב כנהג חדש לתקופה של שנתיים נוספות.
    • קיים מדרג עונשים בהתאם לרמת החריגה מהמותר ולמקום בו נתפסת. למשל אם נתפס נהג חדש בנהיגה בתוך העיר במהירות העולה על 20 קמ״ש מהמותר הקנס יהיה 250 ש״ח ללא נקודות. לעומת זאת על חריגת מהירות של מעל ל-41 קמ״ש הנהג יקבל הזמנה למשפט, 10 נקודות ופסילה של הרישיון ל-30 ימים וזאת עוד לפני הענישה שהוא עלול לקבל במשפט עצמו.
    • במידה ובמשפט רישיון הנהיגה נשלל ליותר מ-3 חודשים או מעל מספר נקודות מסוים, רישיון הנהיגה לא יחודש כלל. עקב כך מומלץ בחום להגיע עם עורך דין תעבורה מנוסה אשר יכול ברוב המקרים להקל על העונש ולבקש מהשופט להוריד את תקופת הפסילה אל מתחת ל-3 חודשים.

    היכן ניתן למצוא משרד עורך דין לצורך הגנה 

    ניתן לפנות אל משרד עורך דין דוד גולן לצורך סיוע בכל הקשור לעבירות תנועה. עורך דין תעבורה בחדרה דוד גולן ומשרדו מתמחים בדיני התעבורה ונחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום. אנחנו נמצאים בפריסה בכל רחבי הארץ ונותנים שירות למגוון רחב של אנשים על כל סוגי עבירות התעבורה. צרו קשר היום לצורך ייצוג הולם.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support