ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    הקושי בבחירת עורך דין מתאים והפתרונות המוצעים

    מקרים שונים בכביש עלולים להוביל אל מגוון של הליכים משפטיים, בין אם מדובר בפגיעה ברכוש, בנפש חלילה ועד אל מקרים של צבירת נקודות, דוחות חנייה ועוד. מקרים שכאלו דורשים לא פעם תוכנית משפטית מסודרת אשר תיערך עו"ד דיני תעבורה ולא על ידי עורך דין המתמחה בדיני פיננסים או פלילים, כך ניתן יהיה להבטיח הכרה מעולה אל מול הפסיקות השונות אך גם ביכולת להכיר היבטים טכניים שונים אשר עלולים לבוא לטובת הנהג הנאשם. לכן במקרי תעבורה שונים בין אם מדובר במחיקת חובות או עבירות של נהגים צעירים, מומלץ אל לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן.

    דוגמאות לבחירה נכונה של עורך דין

    השימוש בשירותיו של עו"ד עיני תעבורה מתגלה לא רק מתוך הכרה "יבשה" של החוקים של דיני התעבורה, אלא גם מתוך הכרה של כשלים ראייתיים אשר עלולים להתקיים רק במקרים של דיני תעבורה. כשלים כאלו יכולים להתגלם במקרה של האשמת נהג בשכרות. כאשר גם לראיות כמו ינשוף עלולים להתקיים מגוון של שלים ראייתיים, כמו אי כיול של המכשיר בסוף ובתחילת המשמרת, ולצד סעיף זה קיימים עוד תנאים טכנים אחרים אשר עלולים להפוך את הראיה ללא רלוונטית.

    דוגמא נוספת בה ניסיונו של עורך דין לענייני תעבורה יכול לעזור גם במקרים של נהיגה בקלות ראש, אשר יכולים להכיל גם כן נהיגה בשכרות אך גם מעבר בין נתיבים בצורה לא זהירה ועד אל לשימוש בפלאפון. מקרים שכאלו יכולים לגלם בתוכם מגוון של כשלים ראייתיים, אך גם עלולים שלא לכלול בכלל ולכן אין להסתמך רק על היבט זה.

    כיצד לבחור

    באשר לבחירת עו"ד חשוב לקבל המלצות ממכרים או חברים, עם זאת גם לשים לב ליחס האישי שמעניק עורך הדין מטעם המשרד. לאחר בחירת איש מקצוע, מומלץ להכיר גם את יכולת הזמינות שלו, את השקיפות בהתפתחות התיק ועוד היבטים שונים.

    לכן במשפטי תעבורה מומלץ לבחור דווקא ב עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע ניסיון של מעל לשלושים שנים בדיני תעבורה ומשרד מהמובילים בארץ.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support