ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    בחירה של עורך דין מומלץ לתעבורה

    עורך הדין שייצג אתכם בבית המשפט לתעבורה, ישפיע במידה רבה על פסק הדין שיהיה ועל התוצאות של המשפט. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן ,פועל למעלה מ 40 שנה בתחום ומתמחה בתחום דיני התעבורה. למעשה החברה נחשבת למובילה בתחום זה ובעלת הישגים רבים בתחום, כולל תיקים שסוקרו בתקשורת. עורכי הדין המנוסים והמקצועיים של החברה, ישמחו להעניק לכם ליווי אישי לאורך כל התהליך, ייעוץ לאורך הדרך וכמובן לסייע לכם לצלוח את המשפט.

    חוקי התעבורה ומעבר על החוק:

    עבירה על החוק היא לא דבר מקובל, אך לצערנו יש אנשים שמבצעים אותה בין אם בכוונה תחילה ובין אם לא. במדינה שומרת חוק כמו בישראל, יש השלכות למעשים שכאלה ועונשים שונים העשויים להיפסק כנגד הנאשם אם הוכחה אשמתו. בכל הנוגע לדיני תעבורה, הרי שמדובר בחוקים הקשורים לכלי הרכב ומשתמשי הדרך ולחוקים התעבורה בישראל – מעבר על החוק עשוי לגרור עונשים במגוון סוגים, החל מקנסות כספיים, נקודות, שלילת רישיון, שלילת רכב לתקופה מסוימת, עבודות שירות ובמקרים מסוימים אפילו מאסר של שנים בהתאם לחומרת המעשה. חשוב להבהיר – עבירה על חוקי התעבורה עשויה להיות דבר בלתי הפיך ומשנה חיים לאנשים ומשפחות שלמות. בהתאם לחומרת המעשה השוטר שתפס אתכם יעניק לכם דו"ח או זימון לחקירה ומשפט. בשלב כזה תצטרכו עו"ד תעבורה מומלץ ומנוסה שיעמוד לצידכם במטרה לסייע לכם לביטול ההאשמות נגדכם ו/או הפחתת העונש, תלוי כמובן במקרה המדובר. בית המשפט רואה בחומרה עבירה על החוק כמו נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון ועוד. גם בגין תאונות בדרך כלל מגיעים לבית המשפט ולכן אתם רוצים לצידכם עורך דין מקצועי ומנוסה שילווה אתכם בתהליך.

    איך נמצא עו"ד תעבורה מומלץ?

    כדאי יהיה לבדוק את ההמלצות, הוותק והניסיון של עורך הדין. כמו כן מומלץ להיפגש עם עורך הדין ולבדוק את מידת האכפתיות שלו, הרושם שהוא יעשה עליכם וכמובן כמה מידע כבר תזכו לקבל בפגישת הייעוץ הראשונית, שתעזור לכם כבר בחקירה במשטרה או בהתנהלות שלכם עד המשפט. חשוב שעורך הדין יהיה זמין עבורכם וכמובן לקחת עורך דין שיוכל לצלוח את המשפט שלכם עם הישג. פנו לייעוץ אל משרד עו"ד דוד ואילת גולן.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support