ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד גולן הביא לביטול גזר-הדין של נהג שהורשע

    עו"ד גולן הביא לביטול גזר-הדין של נהג שהורשע בנהיגה בשכרות בבית המשפט המחוזי, לאור הכמות הגבולית וחוסר המידתיות בענישה

    תושב חולון, אשר הורשע בהעדרו בנהיגה בשכרות בבית המשפט לתעבורה ברמלה ונדון ל-24 חודשי פסילת רישיון נהיגה ברמלה, יזכה ככל הנראה להקלה

    משמעותית בעונשו. זאת לאחר ששופט בית המשפט המחוזי (מחוז מרכז), ד"ר אחיקם סטולר, קיבל את עמדת סנגורו, עו"ד דוד גולן, לבטל את הכרעת הדין ולהחזיר את התיק לבית המשפט לתעבורה, לצורך מתן גזר דין חדש.

    הנהג נעצר לבדיקת שכרות שגרתית בחודש אוקטובר 2006 ומפלט מכשיר "הינשוף" המשטרתי עלה כי בדמו 350 מיקרו-גרם (240 מ"ג היא המידה המותרת על פי חוק) אלכוהול.

    בעקבות ההרשעה, ערער הנהג לבית המשפט המחוזי, שם נקבע כאמור על ידי השופט סטולר, כי התיק יחזור לבית המשפט לתעבורה לצורך מתן גזר דין מחודש.

    סנגורו של הנהג, עו"ד דוד גולן, מסר כי "כב' השופט סטולר, שהינו מומחה בתחום ההיבטים הנוירלוגיים הנוגעים לעניין הנהיגה בשכרות, קיבל למעשה באופן תקדימי את העמדה שיש לתת משקל בענישה לכמות האלכוהול שנימצא בבדיקה. כעורך-דין בעל ותק רב בתחום התעבורה, אני טוען מזה זמן רב, שצריך להכניס מדרגי-ענישה, בכפוף לכמות האלכוהול שנמדדה. אין דינה של נהיגה בגילופין כדינה של שכרות כבדה ולכן אין הגיון בהטלת עונש גורף של שנתיים פסילת רישיון בכל מצב".

    10/10/2007

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support