ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין דוד גולן – בית הדין הצבאי זיכה חייל תושב בני-ברק

    בית הדין הצבאי זיכה חייל תושב בני-ברק מעבירת מהירות מופרזת

    חייל בשרות סדיר בצנחנים, תושב בני ברק, זוכה בבית הדין הצבאי מאשמת נהיגה במהירות מופרזת של 153 קמ"ש בכביש 60 (לכיוון ירושלים), שם ניתן לנהוג במהירות של 80 קמ"ש בלבד. רכבו הצבאי של החייל נעצר רק לאחר מרדף שהתנהל אחריו על ידי שוטר צבאי ושוטר אזרחי, שהפעילו שניהם מכשיר מדידה שונים.

    בפסק הדין מפרט השופט, רס"ן מאיר דרורי, מספר נימוקים להצדקת החלטתו לזכות את הנהג הצבאי מחמת הספק; בין יתר הדברים מפרט השופט את העובדה שהשוטר הצבאי אשר הפעיל את מכשיר הממל"ז (מד מהירות לייזר) לא היה מיומן בהפעלתו, ובמהלך החקירה הנגדית אותו ניהל סנגורו של הנהג, עו"ד דוד גולן, הדבר בלט לעיניי כל.

    השופט דרורי ציין גם את העובדה שלא ניתן לומר בוודאות שבמרדף שהתנהל נעצר הרכב הנכון, וכן כי הבדיקה נעשתה במכשיר הלייזר הצבאי ולא במכשיר הלייזר האזרחי.

    עוד ציין השופט את אמינותו הגבוהה של החייל, את אחריותו הגבוהה ואת העובדה שהוא עומד בפני שרות קבע בצבא.

    עו"ד דוד גולן: "הפעלת מכשיר הממל"ז אינו דבר של מה בכך לאור המורכבות שלו; ראוי היה ששוטרי המשטרה הצבאית יעברו הכשרה ראויה, לפני שהם חורצים גורלות של חיילים. חיילים אשר אין ידם משגת ואין באפשרותם להעסיק עו"ד להיאבק על חפותם, עלולים במקרה כזה אף להישלח לכלא הצבאי ולספוג עונש פסילה ארוך. כאן הזה הצלחנו למזלנו להציל את שרות הקבע של החייל, אשר עמדה בסכנה בשל עבירת מהירות שלא ביצע"

    12/12/2007

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support