ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    תאורן שהפך לסוכן חשאי

    התאורן שהלשין על דוגמנית העל אילנית לוי ואשר הביא להגשת כתב אישום נגדה המייחס לה נהיגה בשכרות, העיד בפני השופטת רות רז מבית המשפט לתעבורה בנתניה וגולל את השתלשלות האירועים שהביאה אותו לעקוב אחרי לוי ביציאתה מגן האירועים "געשים". כל זאת במטרה לראות באיזה רכב היא נוהגת ולדווח למשטרת התנועה. בעקבות הדיווח המתינה ניידת משטרה וערבה לה ביציאה לכיוון כביש החוף.

    במהלך עדותו סיפר ה"מודיע המשטרתי", כי אומנם במסגרת הסכם ההעסקה שלו מול המעסיק שלו כתאורן, לא כלול סעיף המחייב אותו במסגרת העבודה לדווח גם למשטרה על בליינים ששותים, אך הוא רואה זאת כחובה שלו כמתנדב במשטרה. זאת למרות שעל עבירות מעין אלה, אין חובת דיווח על פי חוק.

    עו"ד דוד גולן, חקר חזיתית את העד ושאל אותו האם במקביל לתפקידו תיאורן מילא בעצם גם תפקיד של "סוכן חשאי" מטעם המשטרה, שתפקידו להלשין על בליינים במקומות בילוי ששותים אלכוהול. עוד עלה בחקירה כי "השטינקר" נהג על דרך קבע לעקוב והלשין על בליינים במקומות בהם עבד כתיאורן. במקרה של לוי הסתבר כי הוא הכיר את השוטר שעבד במשמרת באותו הערב והתקשר עליו ישירות לדווח לו על אילנית לוי במטרה שילכוד אותה ביציאה לכביש החוף.

    עו"ד דוד גולן, יצא מרוצה מהחקירה הנגדית, אשר השיגה את מטרותיה: "עולה כאן תמונה עגומה מאוד בנוגע להתנהלות המשטרה. הוכחנו שאילנית לוי נפלה קורבן רק בשל היותה סלב ותו לא בשל פעילותו של תיאורן שהתנהל כמו סוכן משטרתי חשאי. מסתבר ש"האח הגדול" היא לא רק תוכנית טלוויזיה, אלא מציאות ריאלית בה למשטרה יש סוכני חרש אשר בתפקידם האזרחי עוקבים ומדווחים בסתר על אזרחים אחרים. בכל ההיסטוריה שלנו גינינו וסלדנו מהמלשינים ומהמויסרים. רק במדינות כמו רוסיה הסובייטית העלו את חובת ההלשנה למדרגה של חובה אזרחית עליונה. התופעה בה אזרחים מלשינים אחד על השני היא תופעה מגונה ואני סמוך ובטוח שבית המשפט ייתן את דעתו עליה".

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support