ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    פסילה מנהלית של רישיון נהיגה

    פסילת רישיון נהיגה המתבצעת על ידי קצין משטרה נקראת פסילה מנהלית. שוטר יכול לפסול את רישיונו של הנהג במקרה שבו הנהג מבצע עבירת תנועה כלשהי. השוטר יכול להטיל על הנהג פסילה שבין 30 יום ל-90 יום, בהתאם לחומרת המעשה. על כל פנים, כל אדם רשאי לפנות לעורך דין לדיני תעבורה כדי לנסות ולהוכיח את חפותו ולקבל בחזרה את רישיונו.

    הסיבות שבגינן מתבצעת פסילה מנהלית

    השוטר יכול לפסול את רישיון הנהיגה במקרים שונים:

    • נסיעה במהירות מופרזת – השוטרים משתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו דבורה כדי לעצור נהגים בכביש אשר עוברים את המהירות המותרת. על פי רוב, אם לא נגרם נזק עקב נסיעה במהירות הגבוהה, פוסל השוטר את רישיונו של הנהג למשך כ-30 יום.
    • אי ציות לכללים – השוטר רשאי לעצור את הנהג ולפסול את רישיונו ל-30 יום, אם הנהג עבר על חוקי התנועה, כדוגמת נהיגה בהשפעת אלכוהול, ביצוע עקיפה או אי מתן זכות קדימה במעבר חצייה להולך רגל.
    • תאונת דרכים ללא נפגעים – במקרה שבו נגרם נזק לרכבים, יכול השוטר לבצע פסילה מנהלית ולשלול את רישיונו של הנהג הפוגע למשך 60 יום.
    • תאונת דרכים קטלנית – במקרה של מעורבות האדם בתאונת דרכים שגבתה חיי אדם, ייפסל רישיונו למשך 90 יום. כאן, בניגוד לפסילות של 30 או 60 יום, אין לקצין המשטרה סמכות לקצר את תקופת השלילה של הרישיון.

    חשוב לזכור כי גם אם רישיונכם נשלל על ידי קצין משטרה, אין זה אומר שלא ניתן לערער על הגזרה. באמצעות עורך דין מקצועי לדיני תעבורה ניתן להוכיח כי השוטר פעל שלא כחוק.

    עו"ד דוד גולן – כי תמיד יש סיכוי לזכות

    נסעתם במהירות מופרזת שהסתיימה בשלילת רישיונכם על ידי קצין משטרה? זומנתם לשימוע בבית המשפט? אם אתם נאלצים להתמודד עם סוגיות משפטיות מורכבות, אין סיבה שתעשו זאת לבד. עו"ד דוד גולן יוכל לבחון את הנסיבות שבהן בוצעה פסילה מנהלית נגדכם ולהטות את הכף לטובתכם. עו"ד דוד גולן עוסק בענייני תחבורה מאז שסיים את לימודי המשפטים שלו באוניברסיטה העברית לפני כ-30 שנה. מאז ועד היום צבר עו"ד גולן ניסיון רב שנים וזכה לטפל במקרים מורכבים אשר דרשו התייחסות מיוחדת.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support