ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורכי דין מומחים למהירות מופרזת ונהיגה בשלילה

    נקלעתם לתאונת דרכים קטלנים ובטוחים שאתם גרמתם לה? קיבלתם קנס של 750 שקלים בפעם הראשונה בחייכם על מהירות מופרזת? אינכם צריכים להתמודד לבדכם עם העול המשפטי. עורכי דין תעבורה מסייעים רבות לנאשמים ומצליחים לא אחת לחלץ אותם ממצבים מורכבים כמו האשמה בגין נהיגה בשכרות או תאונה קטלנית שבה מעורבים הולכי רגל.

    דברים שכדאי לדעת על עורכי דין תעבורה

    אם עוצר אתכם שוטר תנועה, אתם יכולים בכל רגע לנצל את זכותכם לפנות לעורך דין מקצועי לדיני תעבורה. ישנם אנשים המוותרים על הסיוע של עורך הדין ובטוחים כי הם יכולים להסתדר בכוחות עצמם, מבלי לדעת שללא סיוע משפטי כל משפט יכול להפליל אותם לרעה. אלה כמה סיבות שבגינן כדאי לפנות לעורך דין:

    • לראות את הדברים באור אחר – אם אתם אנשים מוסריים, ייתכן שאתם עסוקים בהאשמות עצמיות בייחוד אם מדובר בתאונה מורכבת. עורך דין תעבורה מיומן ומנוסה יכול לגרום לכם להסתכל בדרך אחרת על התאונה שקרתה. בזכותו תבינו כי התאונה לא התרחשה באשמתכם, אלא באשמתם של גורמים חיצוניים כמו חושך, כביש חלקלק או הולך רגל שהחליט להתפרץ לכביש משום מקום.
    • גם כשזה נראה אבוד, יש מה לעשות – תפקידם של עורכי דין תעבורה הוא לסייע בכל מצב, גם כשהוא נראה אבוד מבחינת הלקוח לדוגמה נהיגה בשכרות. אם נדמה לכם ממבט ראשון שלא ניתן לזכות אתכם לאחר שנכשלתם בבדיקת ינשוף, עורך דין מיומן יכול להוכיח שהבדיקה נעשתה שלא כדין, ושהמכשיר לא הראה תוצאה מדויקת מכיוון שלא עבר כיול.
    • להגיד את הדבר הנכון – ישנם נאשמים אשר בטוחים שאם הם ישתפו פעולה עם השוטרים והשופט ויודו באשמה, הם יקבלו הקלה בעונשם. אך לא כך הוא הדבר. עורך דין לענייני תחבורה המכיר את החוק יכול להנחות את הלקוח ולייעץ לו מה להגיד.

    עו"ד דוד גולן – לדעת שהתיק שלכם נמצא בידיים הנכונות

    עורכי דין תעבורה לא חסרים בשוק, אך לעתים לא קל למצוא את האדם המנוסה והמקצועי אשר ידע בוודאות כיצד לפעול במקרים מורכבים. כזה הוא עו"ד דוד גולן אשר יש לו ניסיון רב בהצגת לקוחות שהורשעו בעבירות תנועה בדרגות שונות. המשרד הוותיק של עו"ד גולן פתוח לכל אדם, והוא נועד להוציא את האמת לאור, לזכות את הנאשם או להקל בחומרת העונש שהוטל עליו.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support