ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין תעבורה בירושלים

    מחפשים אחר עורך דין תעבורה בירושלים? ירושלים היא עיר הבירה של ארץ ישראל, והיא גם זו שכוללת את הכמות הכי גדולה של אוכלוסייה – שאף עוקפת גם את חיפה וגם את תל אביב. בעיר שבה יש כמות גדולה של אנשים אשר נעים להם בתוך העיר ומחוצה לה, יש חוקי תנועה מאוד ברורים, אך גם אלה לא תמיד מתפקדים באופן הכי יעיל עם אנשים שעוברים על החוקים וכאלה אשר גורמות אף למקרים של תאונות דרכים. במקרים מעין אלה תמיד שמורה לכל אזרח את האפשרות לפנות אל עורך דין על מנת שכל דין אשר ימוצה עמו יהיה כזה שבו ניתן להשמיע גם את קולו של האדם. מעוניינים גם אתם במענה משפטי מקצועי? צרו קשר עם עורך דין תעבורה דוד גולן.

    עורך דין תעבורה בירושלים: מה עושים במקרה של תאונת דרכים

    אנשים רבים נכנסים לפניקה בשעה שבה הם מוצאים את עצמם מעורבים בתאונת דרכים. זו יכולה להיות תאונה שבה מעורב רכב נוסף, תאונה שבה נעשה נזק לרכוש במבנה שבו פוגעים וזה אף יכול להיות מקרה שבו הנהג פוגע בהולכי הרגל שעוברים ושבים. ככל שהתאונה היא יותר קשה כך משקל התגובה של הנהג הפוגע הוא רב, וזה הדבר אשר בין היתר עליו הוא יצטרך לתת את הדין.

    נהג אשר מעורב בתאונה ונותר במקום על מנת להעניק את הסיוע הנדרש עד להגעה של המשטרה ומד"א עושה את המוטל עליו בכאלו מקרים, ומאותו הרגע והלאה זה חשוב מאוד לפעול לפי עצת עורך דין תעבורה – מומחה  שיכול לבחון לעומק את המקרה ולהביא אל הפחתה בחומרה של הענישה במסגרת הטווח הרלוונטי.

    עורכי דין תעבורה בירושלים עם 30 שנות ניסיון

    התחום של דיני תעבורה הוא כזה אשר חולש על הרבה מאוד סעיפים, ביניהם גם המקרים המצערים של תאונות דרכים. במידה ומעורבים בתאונת דרכים בעיר ירושלים, או בעיר אחרת, חשוב לפנות אל שירותי עריכת דין אשר זמינים באופן מיידי.

    קבלת הייעוץ תיצור שרשרת של אירועים שבאים לטובת הנהג, ושירות של עורך דין לענייני תעבורה שבקיא בתיקים של תאונות דרכים בין היתר, מעלה את הערך שלו כאשר הוא זמין גם עבור לקוחות שנמצאים באזור הנרחב הזה של ירושלים רבתי.

    עורך דין תעבורה בירושלים דוד גולן

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support