ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין מומחה בדיני תעבורה בתל אביב

    תושבים רבים הגרים בתל אביב והסביבה נעזרים לא פעם בשירותי עורך דין תעבורה בתל אביב. זאת משום שהעיר שהם גרים בה היא עיר ללא הפסקה. מצד אחד תל אביב מציעה פעילויות מגוונות, מקומות עבודה אטרקטיביים ומקומות בילוי הפתוחים עד אור הבוקר. מצד שני, התנועה בכבישים בעיר זו רבה, מפני שתושביה הרבים של העיר משתמשים ברכבים פרטיים ובתחבורה ציבורית כדי להגיע למקום העבודה או למקום הבילוי. ריבוי הרכבים בכבישים מוביל גם לריבוי בעבירות תנועה.

    עורך דין תעבורה בתל אביב – איך לבחור עורך דין טוב

    בעיר גדולה כמו תל אביב לא חסרים עורכי דין, אך הרעיון הוא לבחור עורך דין מיומן ומקצועי אשר יוכל להוציא אותנו זכאים בבית המשפט, או לכל הפחות, להקל על העונש שנגזר עלינו. אלה כמה דגשים למציאת עורך דין מקצועי:

    • חיפוש באינטרנט – למזלנו, היום אנחנו יכולים למצוא שירות בלחיצת כפתור אחת ומבלי לצאת מביתנו. אך גם כאשר אנו מחפשים שירות נפוץ יחסית כמו עורך דין תעבורה בתל אביב, חשוב לשים לב לכל פרט. האם לעורך הדין קיים אתר מקצועי משלו? האם הוא מציין מקרים לדוגמה שאותם הוא הצליח לפתור? מה אומרים הגולשים על עורך הדין? האם הם משבחים את עבודתו?
    • לשאול מכרים – לפעמים הדרך הטובה למצוא שירות טוב היא שיטת ה"מפה לאוזן". סביר להניח שיש לכם כמה קרובי משפחה וחברים אשר הסתבכו בעבירת תנועה. תוכלו לשאול אותם לגבי עורך דין מקצועי אשר סייע להם לצאת זכאים בבית המשפט.
    • לפנות לאיש מקצוע – ישנם עורכי דין שלא באמת מתמחים בדיני תעבורה, אלא בתחומים אחרים כמו נדל"ן. לעורכי דין אלה אין ניסיון רב בדיני תעבורה, ולכן כדאי לפנות לעורך דין שתחום התעבורה הוא עיסוקו העיקרי.

    עו"ד דוד גולן – עורך דין לכל מצב

    אם אתם מחפשים עורך דין תעבורה בתל אביב בעקבות עבירת תנועה שקיבלתם עליה זימון לבית משפט או בגלל תאונת דרכים שעברתם, זה הזמן לפנות למשרדו של עו"ד דוד גולן. עו"ד גולן עוסק בתחום התעבורה במשך שנים רבות, והוא אף רשאי לייצג חיילים וקצינים בבית הדין הצבאי. עו"ד גולן החל את דרכו כתובע משטרתי בענף תנועה, ולאחר מכן המשיך לדיני תעבורה שבהם הוא עוסק כבר קרוב ל-30 שנה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support