ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד תעבורה מומלץ תל אביב

    בתל אביב תנו לתל אביבים לנהל את משפט התעבורה

    תל אביב היא מיוחדת במינה מבחינת התכנון שלה. השינויים שחלים בה לאחרונה בעקבות חפירות הרכבת והשינויים שנעשו בה לפני שנים, כולם מובילים את הנהגים למעין ג'ונגל תעבורתי בעיר הגדולה בישראל. נפח התנועה בה עצום ומגיעים אליה מרחבי הארץ. לא כולם מכירים את הנתיבים ואת התקנות העירוניות, לא כולם יודעים היכן יש חניה מותרת וחוקית, למרות מבחני התיאוריה שלמדו, ובכלל, העיר הזאת מייצגת שפע של עבירות תנועה שנעשות בה מדי יום, ממלאות את בתי המשפט ומעסיקות את מחלקת האכיפה העירונית וכל עו"ד תעבורה תל אביב. בתוך כל העבירות שנעשו יש גם לבטח עבירות שאפשר להוכיח שלא נעשו, עבירות תנועה שנובעות מאי הבנה או מדיווח לקוי של הפקחים, כך שתמיד יש תקווה שאפשר לנהל את הליכי המשפט נגד נהגים ולזכות לסוף טוב ושונה מהרגיל – עו"ד תעבורה תל אביב .

    עורכי דין מקומיים מכירים את העיר טוב יותר

    גם כאשר יש דו"חות מוצדקים והליכים משפטיים שננקטים בגלל עבירות תנועה שיש נגדן ראיות, עדיין יוכל עו"ד תעבורה תל אביב לנהל את התיק בצורה יעילה יותר. היכרות עם הרחובות והחניות המותרות, ידיעת התקנות על בוריין וקשרים עם גורמים האכיפה בעירייה ובבית המשפט המקומי לענייני תעבורה – כל אלה מעניקים יתרון ברור לכל מי שעוסק בתחום זה בעיר תל אביב. היצירתיות שנדרשת באיסוף הראיות, בבדיקת השטח ובמציאת נסיבות מקילות או אפילו הוכחות לחפותו של הנהג מוכחות בעיקר אצל עו"ד מקומיים, ולא בכדי. הם מנוסים בכל המקרים, יודעים בדיוק עד כמה אפשר להרחיק בתיק כלשהו עד לתוצאה אחרת מהמצופה. כדי להבין כיצד אפשר לנהל את תיק התעבורה שלכם בתל אביב טוב יותר, התקשרו למשרד עורכי הדין אילת ודוד גולן משרד ותיק בתחום התעבורה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support