ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עבירות תנועה שונות הקשורות לנהיגה בלי רישיון

    ישנן לא מעט עבירות תנועה שונות, אשר עלולות לא רק לסכן את הנהגים עצמם אלא גם את הולכי הרגל ואת שאר באי התנועה, בין אם מדובר רוכבי אופניים ועד לנהגים של רכבים דו גלגלים. אחת העבירות המשמעותיות בדיני תעבורה ועלולה גם כן לגרור עונשים שאינם נמנים עם עבירות ראשוניות, היא כמובן נהיגה ללא רישיון. עבירה זו עלולה להוביל לכדי אישום בעוד מספר עבירות שונות ולהפוך את דינו של הנהג הלא מורשה לחמור מהמקובל, לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן. בבחירה זו יקבל כל נהג המתקיימים נגדו הליכים משפטיים, מטריה משפטית מעולה אשר תעמוד על זכויותיו לאורך כל הדרך.

    דוגמאות ואבחנת החוק

    כאשר מדובר במקרים של נהיגה ללא רישיון חשוב לזכור כי מקרים כוללים עוד שורה של דוגמאות ואבחנות אותם מבצע החוק, כאשר הדוגמא הראשונה מתייחסת לנהג אשר עשה שימוש ברכב ללא ידיעתו של בעליו או ללא רשותו של האדם השולט ברכב. דוגמא שנייה מתייחסת לאדם הנוהג על רכש כאשר תוקפו פג והוא עלול להיחשב כנוהג ללא רישיון. אבחנה נוספת מתבצעת כאשר אדם ללא רישיון יכלול גם נהיגה ללא ביטוח תקף ויכלל בדיון בית המשפט.

    מקרים אלו ועוד מקרים דומים כמו למשל קטינים הנוהגים ללא רישיון, עלול גם להוביל לכדי שלילת רישיון לצמיתות, למאסר בפועל וכמו שציינו גם האשמה בנהיגה ללא ביטוח. מצב זה נחשבת לבין עבירות התנועה החמורות הקיימות והוא עלול לכלול גם מאסר מקסימלי של עד שנתיים.

    איך להתמודד עם מצב מסוג זה?

    נהיגה ללא רישיון כמו שציינו עלולה להוביל לכדי שורה של עונשים חמורים, אי לכך אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודד במקרים שכאלו הוא כמובן פנייה אל עורך דין מקצועי ומנוסה. בפנייה שכזו ניתן יהיה להבטיח לא רק ייצוג הולם, אלא בחלק מהמקרים אף הפחתה של העונש ועוד דרכים שונות להמרת העונש.

    לכן מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן ובכך להבטיח ניסיון של מעל לשלושים שנות ניסיון בדיני תעבורה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support