ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עבירה על חוקי התנועה

    דיני תעבורה הינם חוקי התנועה היבשתיים במדינת ישראל. עבירות תנועה רבות נעשות מדי יום ברחבי הארץ, כאשר העוברים על החוקים אולי אינם מבינים זאת אך הם מסכנים גם אנשים אחרים ולא רק את עצמם. לצערנו הרב כמות העבירות רק הולכת ועולה. לעתים זה יהיה באשמת הנהג ולעתים מתבצעת החמרת יתר של המדינה עם הנאשם בשל עבירת תנועה כזו או אחרת. לזכות הנאשם יש את האפשרות לבקש להישפט במקום לשלם את הקנס ועל ידי כך אולי יוכל למזער את הנזקים תוך שהוא לוקח את הסיכון שגם המשפט אף יכפה עליו את הוצאות המשפט בנוסף לקנס שקיבל.

    החשיבות של עו"ד מנוסה שילווה אתכם:

    עבירות תנועה מסוגים שונים עשויים לגרור עונשים מרחיקי לכת, גם כאלה שעשויים לשנות את חייו של האדם מקצה לקצה. כדי למזער נזקים לעתידכם וגם להווה שלכם אתם בוודאי רוצים להיצמד לעו"ד מנוסה ומקצועי המתמחה בתחום דיני התעבורה שייצג אתכם מול בית המשפט, במשטרה ואף ייעץ לכם מה להגיד ומה לא להגיד. ליווי משפטי מקצועי הינו חשוב מאוד ומגדיל את הסיכוי שלכם משמעותית להפחית את העונש ואולי אף לסגור את התיק נגדכם כיוון שלא הוכחה אשמתכם או מסיבות אחרות.

    איך לבחור משרד עורכי דין מנוסה?

    כאשר מדובר בעבירות תנועה, קנסות, נקודות ואולי אפילו עונשים חמורים מכך על הפרק אתם לא רוצים לקחת את הסיכון. אתם רוצים לעבוד עם הטובים ביותר בתחום. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן פועלים למעלה מ 40 שנה בתחום דיני התעבורה בישראל ונחשבים לחברה המובילה בישראל בתחום זה. צוות המשרד ישמח לטפל בתיק שלכם ולייצג אתכם בצורה הטובה והמקצועית ביותר שתוכלו לקבל בתחום זה. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    האם בכלל ניתן לבטל קנס, נקודות או עונש כבד יותר?

    יש תקדימים משפטיים לביטול קנסות, נקודות שליליות שנמחקו ואנשים שהיו בדרך למאסר קיבלו עונש מופחת. כל סוגיה לגופה אולם דבר אחד בטוח – ללא ייצוג של עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום הסיכוי שלכם לבצע את זה מופחת בהרבה. משרד עו"ד דוד ואילת גולן ישמחו לעמוד לרשותכם.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support